|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op welke manier kan ik eigenlijk kaarten bestellen?? Is het alleen maar telefonisch mogelijk?? Want ik zie nergens een email adres.... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Hé hé, pas op he? |
|
Ik ben op zoek naar een ride. Anyone? De gene waar mee ik zou gaan, tja dat gaat niet door dus als iemand een plekje over heeft laat het gaarne weten [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-04-2005 15:12] |
|
quote: dat is juist niet goed... ik zie liever een intense grindband in plaats van het zoveelste death metal bandje... |
|
quote: =juist wel goed, lompe poep. maar goed, tegen de rest van de bands is het moeilijk concureren op FTC ga zeker heen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Niemand, ik ben een heel lief meisje hoor! |
|
Je kan mee met de trein, derde persoon is goedkoper, delen we de kosten door 3, hehe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hoe lang doe je er met de trein over? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Tja trein= duur... dan ga ik liever vliegen, hoef ik mijn entree niet te betalen en geen tent mee te slepen. |
|
quote: fucking 6 tot 8 uur You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Yo vluchten zijn geboekt, en nog goedkoper dan de trein reis (althans de vlucht naar Deutschland)) |
|
quote: euhm.... goedkoper dan 100 euro You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: euhm... zoals angelofdeath al zei: je kan mee met de trein. maar zo'n lief meisje als jij gaat liever liften zeker...... You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: oeps lees net verder boven je post, solli You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Ja, ik vind 'r toch niet zo aardig, dus laat 'r maar lekker zelf uitzoeken hoe ze gaat "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: jahaaaa Ik ga naar berlijn vliegen Retour voor 70 euro, Ken ik met mn auto niet over tobben "Sehnsucht" |
|
quote: yep maar vliegen = dus ook een optie @rammsteiner: waar heb je die vlucht geboekt? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: transavia.nl of com ofzoiets "Sehnsucht" |
|
quote: hmmm, maar ja dan moet er nog wel een retour schiphol bij. maakt dan nog geen zak uit thanx anyway You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Vliegtuigie ook wel een plan, klompie na zijn werk 1 biertje aan de Oosterlaan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: ga al bij mr.symmetry een happen! ander keertje. volgens mij maakt de treinreis het alleen maar duurder You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Kan Rotterdam-Berlijn niet dan? Heb ik gebookt hoor, Of ligt nou rotterdam weer te ver weg voor je? "Sehnsucht" |
|
quote: yep, uut zwolle maakt dat niet zoveel uit maar we komen er wel zoveel vette bands mag je niet missen You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |