![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op welke manier kan ik eigenlijk kaarten bestellen?? Is het alleen maar telefonisch mogelijk?? Want ik zie nergens een email adres.... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: Hé hé, pas op he? ![]() ![]() |
|
Ik ben op zoek naar een ride. Anyone? De gene waar mee ik zou gaan, tja dat gaat niet door dus als iemand een plekje over heeft laat het gaarne weten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-04-2005 15:12] ![]() |
|
quote: dat is juist niet goed... ik zie liever een intense grindband in plaats van het zoveelste death metal bandje... ![]() |
|
quote: =juist wel goed, lompe poep. maar goed, tegen de rest van de bands is het moeilijk concureren op FTC ga zeker heen ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Niemand, ik ben een heel lief meisje hoor! ![]() ![]() |
|
Je kan mee met de trein, derde persoon is goedkoper, delen we de kosten door 3, hehe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Hoe lang doe je er met de trein over? SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
Tja trein= duur... dan ga ik liever vliegen, hoef ik mijn entree niet te betalen en geen tent mee te slepen. ![]() |
|
quote: fucking 6 tot 8 uur ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: ![]() SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
Yo vluchten zijn geboekt, en nog goedkoper dan de trein reis ![]() ![]() |
|
quote: euhm.... goedkoper dan 100 euro ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: euhm... zoals angelofdeath al zei: je kan mee met de trein. ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: oeps lees net verder boven je post, solli ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Ja, ik vind 'r toch niet zo aardig, dus laat 'r maar lekker zelf uitzoeken hoe ze gaat ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: jahaaaa Ik ga naar berlijn vliegen Retour voor 70 euro, Ken ik met mn auto niet over tobben ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: yep ![]() maar vliegen = dus ook een optie ![]() @rammsteiner: waar heb je die vlucht geboekt? You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: transavia.nl of com ofzoiets "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: hmmm, maar ja dan moet er nog wel een retour schiphol bij. maakt dan nog geen zak uit ![]() thanx anyway ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Vliegtuigie ook wel een plan, klompie na zijn werk 1 biertje aan de Oosterlaan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ander keertje. volgens mij maakt de treinreis het alleen maar duurder You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Kan Rotterdam-Berlijn niet dan? Heb ik gebookt hoor, Of ligt nou rotterdam weer te ver weg voor je? "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: yep, uut zwolle maakt dat niet zoveel uit ![]() maar we komen er wel ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |