|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Opmerking van de oprichters van het fest >FUCK THE COMMERCE festival< And now a statement concerning the FUCK THE COMMERCE festival. To make it short, we will nor present neither support this festival any more, that should have changed in fact now his name to COMMERCE AS FUCK (not only because of being sponsored by Metal Hammer Mag.)! Therefore we request all the bands that want to play there to not send us any applications any more and all the other people looking for any info to not do this here! Apart from that we won't sell any tickets for the fest too, so there's no purpose of ordering them at our address. That the decision of leaving the organisation of our own festival was one of the most difficult ones that we've to make is almost obvious! Because it was US that began the whole thing back in 1997 and we devoted a big part of our time to it through all the years! We even also thought of stoping it in case it wouldn't have worked as it should� Unfortunately it sliped through our fingers and we don't have any influence on the events any more. And because of all our our ideas, we've connected with the fest as such were hardly perceived, it couldn't go on this way (as it was the last year's edition e.g.). Where it all ends without our influence, we all see at this year's billing: not a single grind / crust band any more, no undiscovered "pearls", no new ideas� The most important nowadays is the signed tour contract... At least are almost all the featured bands in this year's fest "by accident" during the year on tours arranged by the present organizers of the FTC? We don't want to waste any more words here at this point of time. At last we want to thank all the people that made the festival to what it was during all the years and who supported us in good and bad times. That not we withdraw from festival affairs we'll support from now on, more than ever our colleagues & friends from Party San OA. That's why you can order tickets for this event at our address too! Cudgel is goed bezig! |
|
Dat is ook de reden waarom we dit jaar voor het laatst er heen gaan.... Toen ik er voor het eerst heen ging stonden er totaal onbekende a-commerciele death en grindbands op het podium. Dat werden er in de loop der jaren steeds minder. Vol lof over de instelling van Cudgel!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
De naam Fuck the commerce is tegenwoordig met bands als Dissection, Hatesphere en Impaled Nazarene niet echt meer van toepassing inderdaad. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
jammer.. Suck my piss |
|
Las zojuist dat Abscess heeft afgezegd voor FTC, aaaaaaaaaaaaaaargh nou, verlepte theedoek, je mist nu in ieder geval niets You can either agree with me, or be wrong. |
|
Opzich vind ik een festival van 3.5e dag met bands vanuit de hele wereld met zowel underground acts als grote toppers voor het luttele bedrag van 30 Euro nog redelijk in het stramien "fuck the commerce" passen. 0.4l bier voor 1.8 Euro, goedkoop (en steeds beter) vretn, etc. past daar ook prima tussen nog. Mensen die meerdere jaren achter elkaar gegaan zijn zien dat de bezoekersaantallen ver terug gelopen waren. Dit lijkt me een prima alternatief. Maargoed, deze mening komt wel van iemand die niet echt van goregrind en crust houdt. |
|
quote: volgens mij is dit de eerste keer dat ik bier op een festival ga drinken onder de 3 euro voor 0,4 l ben nog niet eerder op FTC geweest, maar met dat commerciele gedoe waar iedereen het over heeft valt het volgens mij best mee You can either agree with me, or be wrong. |
|
nee Dynamo dan: no stars just Talent.... Kijk FTC mag dan commerciëler zijn geworden, gaan janken en zeggen dat iedereen weg moet blijven is nogal flauw. Begin een nieuw festival dan en zeik niet. Er zijn mensen die er heen willen dus het heeft bestaansrecht, daar hoef je het niet mee eens te zijn. |
|
quote: Daar ben ik sinds 1999 niet meer geweest... quote: We zeggen niet dat iedereen moet wegblijven. FTC is nog steeds een van de betere en goedkoopste undergroundfestivals van dit moment. Het is voor de groep waarin ik vaak naar FTC ging niet meer de moeite waard om voor enkele bands nog 700 km te rijden. Ik zou dit jaar alleen nog voor 4 bands heen gaan: Suffocation, Lividity, Abscess en Dissection. Nu is Rompeprop wel voor Abscess in de plaats gekomen, maar op de eerder edities waren er wel 20 bands die ik wilde zien.. Nu maar 4. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Zoals ik al zei begin zelf een fetival dan. Natuurlijk is het jammer, maar ja.... Misschien wordt je zelf ook ouder, en misschien zijn er al betere alternatieve fests. |
|
Ach ja, ik vind het ook zwaar kut dat festival. Maar misschien dat - als ik zin heb - ik toch nog ff kom kijken |
|
dat is niet in belgie zeker? |
|
Nee, Duitsland. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ahja, www.fuckparade.de |
|
Nog 2 dagen.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: whaha, ik zie je vrijdag ventje |
|
Godverdomme ik heb er zin in! Jungle Rot, Catastrophic, Gorerotted, Anata, Pleurisy, Entombed, Blood red throne, Rompeprop, Suffocation, Dissection!!!!!!! aarrgghh! wat een bands Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Zeg uh wordt er ergens een "Holland-veldje" gemaakt? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Te oud wordt je nooit!! Ik speel zelf in een deathgrindband, Côte d'Aver. En er zijn genoeg alternatieven. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Jaaaaaa over drie kwartier de trein in "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Euj! Veel plezier he!! |
|
quote: Veel plezier op FTC! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Nog 1 nachje slapen Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Voor mij ook! moet morgen om 5.30 op GVD!! argh maar ja, het is de moeite waard |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |