|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
AANWEZIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
idem Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ook aanwezig, maar dat had ik in het andere topic ook al gemeld... spelfout weggehaald... |
|
nog steeds aanwezig : E-force Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ohhh dat is zoooo aantrekkelijk.. alleen klote dat onze auto kapot is. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Aanwezig! Bang that head that doesn't bang! |
|
Heeft iemand een sleepkabel? ALs iemand toevallig langs Emmeloord komt en er ook weer terug langs naar huis moet,, en mij wilt meenemen.. mail me dan (PLEASE) [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 16-01-2005 2:06] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: als je een fiets hebt danmag jebijmij komenlogeren, als je na het concert nog 20 km wil fietsen hihi On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
En als je hebt teveel hebt gedronken, 30 km. Bazzio Attacks!!! |
|
Hey dag allemaal, Ik woon sinds 2 maanden in leeuwarden voor mijn studie en zoek wat metalfans om mee naar concerten te gaan. Dus wie kan woensdag versterking gebruiken?? Groeten Frederik. |
|
ZwaarMetaal misschien? Bazzio Attacks!!! |
|
Ik date niet, sorry Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
...mijn hobbies zijn metal, punniken en puzzelen. Misschien ben jij wel het laatste stukje? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ga woensdag gewoon heen, dan kom je vanzelf tussen het volk wat over het algemeen al vaak concerten in Leeuwarden bezoekt. Verder de Mukkus al eens geweest? |
|
|
|
quote: Op zich kunnen hier bij mij nog wel enkele mensen slapen. Dus als je echt wilt, kun je met ov komen etc.. |
|
Ook aanwezig, heb slaapplaats in lwd geregeld. . . . . . . . . . ? |
|
17 jarigen moeten toch op tijd naar bed? |
|
anders regel je gewoon even dat er niemand behalve jij in komt Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Carpathian forest was uistekend in de Baroeg. En er zijn blijkbaar weer nieuwe extremen in de black metal. Hoewel ze dat homo erotisme beter achterwegen hadden kunnen laten. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
mooi, hebben we iets om naar uit te zien You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Bent u homofiel Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
nee, gek op kut You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
nieuwe extremen, en dat is homosexualiteit? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ik zit toch de hele week in leeuwarden. wellicht dat ik er even heenga. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |