|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dancing in the Street met Mick Jagger. |
|
Echt iets voor WR dit. Fuck the world and fuck you |
|
Tin Machine vind ik dus weer niks en 3x niks. Ziggy Stardust daarentegen is gewoon een klassieker. Ooit eens een dumppartij exemplaar (verminkt door een gaatje door het doosje en boekje te boren) gekocht, en later de 30th anniversary edition. En Labyrinth heerscht inderdaad - heb de regio 1 collector's edition DVD en de soundtrack CD, en vervelen doet het nooit. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
quote: man who sold.... signature |
|
Low, Heroes, Diamond Dogs...ook niet te versmaden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De beste... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ik moet altijd denken aan de aargh film het stuk in Bahnhof Zoo signature |
|
gave film en meesterlijke zanger Je moeder. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hunky Dory! Met het meesterlijke "Life on Mars?", één van de mooiste en geniaalste popliedjes ooit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De man heeft absoluut goede liedjes geschreven, maar eigenlijk vind ik dat hij helemaal niet kan zingen. Nee, echt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat is inderdaad één van de mooiste en geniaalste popliedjes ooit. Bareuh... |
|
quote: Nee, jij! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dit meen je niet echt!! http://www.youtube.com/watch?v=j-wvgmZxbe8 Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Tsja, hij zit er wel eens naast, zowel live als op plaat. Dat kán de bedoeling zijn, maar dan vind ik het iig niet mooi. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: En dan wel Cathedral waarderen? Hahahaha.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Doe mij deze maar... briljant nummer.. |
|
Met Bowie heb ik hetzelfde als met Madonna, het zijn net kameleons die razendsnel van stijl en image wisselen om de haverklap, en het meer daarvan dan van hun muzikale talent moeten hebben. In het geval van Madonna vind ik het vaak meer geslaagd, Bowie heeft nog nooit een klassieker als "Ray of light" geschreven. Desalwelteplus zijn "Changes", "Station to station", "Ziggy Stardust" en "Heroes" best redelijk te pruimen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hehehe, vind ik vnl gaaf vanwege de dubbele gitaarpartijen op "forest". Ik hoor hem liever grunten als bij napalm death. Hé. Tis gewoon een mening, hoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hey wim ik vind je nog wel aardig hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 11-01-2009 14:56] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Saviour machine en all the madmen |
|
dat zijn best wel geniale nummers ja Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Slechte vergelijking. In tegenstelling tot Madonna schrijft Bowie wel al zijn muziek zelf. Daarbij heeft Bowie vrachtladingen aan klassiekers geschreven. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Klopt, zoals daar zijn Space Oddity, Ziggy Stardust, Life On Mars, Heroes, The Jean Genie, Changes... Stuk voor stuk beter dan Ray Of Light. Al moet ik toegeven dat ie na 1980 ook een boel rotzooi heeft uitgebracht... Bareuh... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |