|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Lady Gaga, met betere hits signature |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
zouden mensen er echt voor gaan zitten om daar naar te gaan luisteren? echt zo onzinnig, dit. imo. VIESPEUK!!! |
|
Hou dan op zn minst de top 40 geheim, maar nee hoor When your people matter, menstrual health matters |
|
hopsakeetje. dat ook nog eens. VIESPEUK!!! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hier in Vlaanders hebben ze hem om 't best gekend. "Ik heb backstage nog met hem de setlist op gesteld" "Hij heeft me verteld over zijn dood maar mocht het tegen niemand zeggen" "We hebben backstage nog verstoppertje gespeeld" En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik zit er wel over te denken om hem vanmiddag aan te zetten, ja. Lekker voor op de achtergrond. Zie het onzinnige van een paar uur goede muziek niet zo. Ik hoef alleen de lijst niet vooraf te weten. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 15-01-2016 7:48] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Wel een enorme mindfuck, die laatste plaat. http://thevillaoformen.tumblr.com/ Elvis Presley nummer 'black star' (Elvis had dezelfde verjaardag als Bowie en Bowie was een groot fan): Every man has a black star A black star over his shoulder And when a man sees his black star He knows his time, his time has come She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Voor de liefhebber. Een gratis eerder onuitgebracht liedje uit zijn Hunky Dory periode: http://mindbodynetwork.com/david-bowie [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-03-2016 12:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
Vandaag naar Bowie in Groningen geweest, best indrukwekkend wat die man in zijn leven allemaal gedaan heeft zeg. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |