|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijt me wel leuk, maar is best een end van het centrum vandaan. |
|
quote: ga huilen!!!!!! |
|
Is toch zo? |
|
Haha rectal smegma haha die wil ik liever niet meer zien hehe. |
|
Putrefied is uitgevallen de vervanger is Brutus. |
|
quote: |
|
de bands worden kutter en kutter helaas ben ik dan wel weer verplicht aan de leden van alsem om te komen kijken helaas. |
|
quote: Ja, dat is de enige juiste vervanger ervoor. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ja jammer dat er niet een BM band voor in de plaats komt, maar je kunt niet alles hebben. o/ |
|
Heuy homo! |
|
heil aan jou |
|
|
|
rare volgorde "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Wat is daar raar aan dan? Lijkt me juist een logische.... |
|
als er maar genoeg mensen komen als we spelen die ene beetje geinteresseerd zijn, en niet van die kafka/antifa mafkezen die mensen proberen weg te jagen met rare dreigementen |
|
Ja, die zullen vast veel reden hebben om bij dit concert aanwezig zullen zijn... Get for real... |
|
Ah, ik zie het al. Alsem is ook een aan NSBM-gelieerd bandje. En nu verwacht je zeker dat de AFA zich druk gaat maken over vier vermoedelijk minderjarige blackmetalpubers, die het stoer vinden om met symboliek te dwepen? Ik vermoed dat de AFA zelfs haar tijd nog beter wil besteden... [Dit bericht is gewijzigd door Poggwyd op 12-04-2005 18:29] |
|
quote: Die lui zijn spastisch hoor, vergis je niet. en die Onheil shirts liegen er niet om, hehe. Als die gasten iets tegen je hebben gaan ze iedereen vertellen hoe je heet en waar je woont enzo. Redelijk geflipte lui. Ik vraag me eigenlijk af wat die mensen verder te doen hebben, ik hoor alleen van ze als ze het weer eens iemand lastig lopen te maken. [Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 12-04-2005 18:39] Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
Extreem links doet niks anders meer dan extreem-rechts bestrijden. Hun idealen nakomen doen ze niet meer, want ze zijn klaarblijkelijk vergeten wat daar onder ook al weer viel. En als je onheil als extreem rechts bestempellen verdient een nekschot vanwege "niet snappen" De onheil shirts liegen er dus juist wel om, haha. Ik ga ze iig niet thuis laten voor die gelegenheid. Wellicht maar wat arms meebrengen voor al die nekschoten die uitgedeelt moeten worden dan... [Dit bericht is gewijzigd door Poggwyd op 12-04-2005 18:43] |
|
quote: Ik zeg niet dat Onheil NSBM is, maar die linkse lui zijn zalig paranoia. Bovendien kan je nog beter een bordje met 'sla mij' omhangen dan met dat shirt de straat op gaan. Ik ben er trouwens best content mee dat in onheil 'niet snap', ik vind het weinig toevoegen. [Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 12-04-2005 18:45] Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
quote: Dat zeg ik ook niet, we lullen langs elkaar af. Ach, die AFA's komen toch niet, so who cares anyway? |
|
verdomme, wat is dat toch, al die death metal bands die samen met black metal bands optreden ?? Dat was vroeger wel anders. Fuck the world and fuck you |
|
Dat was vroeger helemaal niet anders. |
|
meen me toch anders wel te herinneren dat een hoop bm lui death metal een tijd geleden helemaal niet tof vond. Fuck the world and fuck you |
|
De website is inmiddels online! http://www.pandfest.nl Reserveren in nu ook mogelijk. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |