|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb zin in allebei... |
|
kom je dan ook zondag in Vera How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Yep. |
|
gezellig How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ik hoop het. |
|
vast wel het is altijd gezellig in Vera als ik er ben How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ik weet nog niet wat ik ga dragen... Het zal iig zwart zijn. |
|
ah joh .. does gek, kom in het roze |
|
Hehe, dat zou me wat zijn. |
|
Ik ben te herkennen aan lange spikes en een grote (lekkere ) vent in God Dethroned shirt. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 07-12-2001 18:07] Dead things grow from deep inside... |
|
Ik ben onzichtbaar dus je herkent mij aan het glaasje pils wat in het niets rond lijkt te zweven. |
|
9 december he, ik wil ze heus live zien. maar weet vrij zeker dat ik geen vervoer heb en dat het vast al uitverkocht is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Nee hoor. Ik heb ze net gebeld, omdat ik na uw post mij ineens realiseerde dat ik helemaal niet gereserveerd had. Was niet eens nodig te reserveren werd me verteld... half negen aanwezig zijn en dan zijn er ongetwijfeld kaartjes. Vervoer kan ik u niet aan helpen tenzij u ergens tussen Assen en Groningen woont. Dead things grow from deep inside... |
|
Greycloak gaat een longsleeve Malevolent Creation shirt dragen. Ben tevens te herkennen aan zwaar bezig zijn met headbangen (mits ik het leuk vindt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OPETH in de Baroeg eindelijk eindelijk eindelijk eindelijk Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
aangezien er meerdere mensen van dit forum naar den Vera gaan, ga ik ook maar es een kijkje nemen denk ik....tis toch maar een dik kwartier fietsen voor mij...duss Suck my piss |
|
Baroeg zegt u, eheh rotterdam. Klote eind weg voor mij , En het is morgen al.. Mwah, ik pas... En btw ik woon in Zeewolde, tegenover Harderwijk. eheh voor het geval iemand gek genoeg is. lol [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 08-12-2001 20:30] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
neej ik zegt vera! Suck my piss |
|
vera? ok en waar is dat dan eheh "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Whew, ik kom net terug van Opeth enzo. Dat was best een leuk concertje.... Morgen heeft mijn nek een hekel aan me, en laat me dat waarschijnlijk erg hard weten, hehehe... Als de nek het maar op tijd weer doet voor Cannibal Corpse. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hee, heb je niet gezien. Wel handje geschud met SheRa en Jenje die later ook nergens meer te bekennen waren... No regrets and no remorse... |
|
Ja iedereen was opeens weer pleite. En Opeth speelde veeeelste lang... Maar het was wel een leuke avond verder. |
|
Geeft niet, doen we het de 16e toch lichtjes over? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:hmmm daar hoor ik verder vrijdag ongetwijfeld meer over Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |