|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo boeiend was het niet hoor Cadaveria. Amarantha en ik hadden alleen Jenje en SheRa ontmoet, maar korstondig. |
|
Aha, maar je hebt ook het zwevende glaasje niet gezien? |
|
Opeth heerschte zwaar, echt één van de beste optredens die ik de laatste jaren heb gezien. Katatonia vond ik ook zwaar goed. Idd nog even handjes geschud met Amarantha, Vargen en Greycloack. Sorry dat we niet zo spraakzaam waren. We kijken allebei erg uit naar aanstaande zondag ! |
|
Opeth is me niks tegengevallen... ik ga er nog steeds geen cd van kopen, maar ik heb me zeker vermaakt. Dead things grow from deep inside... |
|
Okeeeeeeeeee, hier zijn dan de fotoos (10-12-01 in de Baroeg): Novembre Novembre Katatonia Katatonia En derest is Opeth |
|
snel, betor!! helaas sta ik net niet op de laatste foto maar ik heb wel mogen babbelllen met paul en suus |
|
Opeth was gaaf! En leuk om een aantal mensen van het forum te ontmoeten! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ja het was echt ontzettend gaaf, heb geen zm-mensjes gezien, maar goed die ken ik dan ook niet irl. Misschien wat duidelijkere fotoos posten voor Xmassfest? |
|
Nog duidelijkere foto's voor X-fest? |
|
quote:misschien heb ik nog niet genoeg in de oude doos gerommelt.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Novembre vond ik een beetje tegenvallen en katatonia was wel aardig ... maar opeth heerschte .... alleen jammer dat de soundcheck ongeveer 4 nummers duurde (en je weet hoe lang opeth nummers zijn ) |
|
Ja, Novembre alleen het laatste nummer gehoord op zondag. Opeth duurde dus te lang en was saaai. Katatonia was wel het beste alhoewel ze er effe in moesten komen ging het naar het einde toe steeds beter. Eh Cadaveria, ik hou m'n mond maar. |
|
quote: Nouja ik heb gisteren echt wel rondgekeken of ik misschien mensjes zag die op die vage geposte fotoos leken, maar niemand herkend. Ok ik ben dan wel een ramp in gezichten onthouden, maar goed |
|
quote: Goh, en ik vond juist Katatonia saai en Opeth niet lang genoeg. Touché, pussycat! |
|
Ik ook. Opeth had van mij alles mogen spelen wat ze kunnen. Heil naar die gasten. Katatonia begon inderdaad niet helemaal zuiver, en het genot vond ik er ook niet vanaf stralen, maar ze hebben gewoon gruwelijk lekkere nummers |
|
Het was wel sneu ... bij novembre stond 1 fan een beetje voor het podium te dansen ... maar totaal uit de maat . Suus en ik hebben er smakelijk om gelachen |
|
quote: Was jij degene in een zwarte jurk die met een digitale foto camera een beetje rechts achterin stond te fotograveren ... (foto camera had schermpje) ?? |
|
quote:Zo ja: je stond practisch naast ons I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
lekker jaartje geweest [qua concerten dan..] met als hoogte punten ; slayer ,strapping young lad ; en de absolute topper Opeth , het was echt te gek en Katatonia was bagger |
|
Ik was er niet Maar gelukkig vorige week zondag ook al Novembre, Katatonia en Opeth gezien in WII. n.b Eindelijk iemand die mijn mening over Katatonia deelt Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik vond katatonia ook maar niks. Opeth had nog wel wat leuke stukken maar echt geweldig vond ik het niet [Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 11-12-2001 19:54] How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Och, zo super spraakzaam was ik nu ook weer niet, hoor... En ook ik kijk zekers uit naar volgende zondag. Sta vast wel weer ergens rechts vooraan bij CC, me hevig een nekverrekking te bangen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ons vind je waarschijnlijk ergens een beetje achteraan. Stil genietend. |
|
Dat spraakzaam maakt niet uit hoor. We zeiden zelf ook niet zo veel, maar hielden toch wel van jullie. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |