|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hell yeah , ik weet nie waar ik sta, maar wat ik wel weet is dat ik sta te |
|
quote: Uw liefde voor hen die ge niet geheel kent, roert me tot in het diepst van mijnen ziel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jaaaaa! Dat was ikke Er stond inderdaad een blond stelletje vlakbij, en ik zat nog te kijken of jullie dat misschien waren. Maar ik vond dat jullie niet op jullie foto leken dus had ik besloten dat jullie het niet waren, whoops Maar wel handig voor xmassfest, weet ik tenminste wat mensen te vinden |
|
quote:Hmm...wij komen niet op het xmasfest Ik had zelfs dezelfde jurk aan als op de foto I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ja wat is dat nou, een zwaremetalen meeting en dan komen mevrouw en meneer zwaremetalen.com niet eens Sorry heb je echt niet herkend, maar mijn herkenningsvermogen is ook niet echt fantastisch |
|
heheh, daar had ik gelukkig Michiel (judge)voor |
|
quote: Als je een 1 meter 94 metend ventje voorbij ziet vliegen tijdens het moshen, niet met spikes terugduwen, want ik kan het zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-12-2001 20:50] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Noshen? |
|
Overtuig ik als ik zeg dat het ligt aan het nieuwe keyboard dat ik weleens een lettertje er naast zit...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee. |
|
Damn. Toch is het zo, hoor!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hehe... |
|
Heren .. on topic alstublieft |
|
Oh ja... Nou ik heb geen zin meer in Opeth. |
|
btw, elanthia, woon jij zo dicht bij de baroeg dat je zo snel die foto's poste?? Ik woon zelf ook in rotterdam, maar ik was dus niet voor eenen thuis |
|
btw: [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 14-12-2001 3:07] |
|
Hmmm Lady Rose en ik waren ook in Vera, maar wij hebben geen Vargen666 en Amarantha gezien Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote:Wij hebben jullie ook niet gezien No regrets and no remorse... |
|
quote: ja redelijk dichtbij, in Delft |
|
quote: haha stoer!!! |
|
Sta je dan toevallig op deze? |
|
quote:Wie zegt er dat dat een oordopje is? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |