![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hell yeah ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Uw liefde voor hen die ge niet geheel kent, roert me tot in het diepst van mijnen ziel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Jaaaaa! Dat was ikke ![]() ![]() Maar wel handig voor xmassfest, weet ik tenminste wat mensen te vinden ![]() ![]() |
|
quote:Hmm...wij komen niet op het xmasfest ![]() Ik had zelfs dezelfde jurk aan als op de foto ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Ja wat is dat nou, een zwaremetalen meeting en dan komen mevrouw en meneer zwaremetalen.com niet eens ![]() Sorry heb je echt niet herkend, maar mijn herkenningsvermogen is ook niet echt fantastisch ![]() ![]() |
|
heheh, daar had ik gelukkig Michiel (judge)voor ![]() ![]() |
|
quote: Als je een 1 meter 94 metend ventje voorbij ziet vliegen tijdens het moshen, niet met spikes terugduwen, want ik kan het zijn. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-12-2001 20:50] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Noshen? ![]() |
|
Overtuig ik als ik zeg dat het ligt aan het nieuwe keyboard dat ik weleens een lettertje er naast zit...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Nee. ![]() ![]() |
|
Damn. Toch is het zo, hoor!! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hehe... ![]() ![]() |
|
Heren .. on topic alstublieft ![]() |
|
Oh ja... Nou ik heb geen zin meer in Opeth. ![]() ![]() |
|
btw, elanthia, woon jij zo dicht bij de baroeg dat je zo snel die foto's poste?? Ik woon zelf ook in rotterdam, maar ik was dus niet voor eenen thuis ![]() ![]() |
|
btw: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 14-12-2001 3:07] ![]() |
|
Hmmm Lady Rose en ik waren ook in Vera, maar wij hebben geen Vargen666 en Amarantha gezien ![]() Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
quote:Wij hebben jullie ook niet gezien ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
quote: ja redelijk dichtbij, in Delft ![]() ![]() |
|
quote: haha stoer!!! ![]() |
|
Sta je dan toevallig op deze? ![]() |
|
quote:Wie zegt er dat dat een oordopje is? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |