|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Per 1 maart zal de vernieuwde website van Doornroosje de lucht in gaan. Dan start ook de kaartverkoop van The Haunted. |
|
woehaaaaaaaaa!!! heen heen heen heen |
|
Overrated, saaie schreeuwband. |
|
quote: SAAI???????? Geweldige band man!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Vet Is er al een voorprogramma? |
|
En anders X-tinxion? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ik wil erheen! |
|
hm,m.. kut band inderdaad.. hopelijk komt er nog een eluk voorporgramma spelen.. hopelijk planet aids.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Is dat eluk, Rim? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
op xmas fest wel.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dat klopt What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
da bedoel ik~ Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: hehe, Da zou 'm wezen zeg... |
|
6 april spelen ze in de Effenaar!!! |
|
Ik ben mooi aanwezig in Doornroosje! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
niet aanwezig....poep band Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
En nog niets bekend over supportacts... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Nice! Wellicht dat ik beide dagen ga De 5e gaan we met de band erheen |
|
Op de effenaar site staan de support bands. |
|
quote: Check. Mooi. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
+ Outburst + Fuelblooded Die eerste is de enige diek ken, weet iemand of Fuelblooded een vette band is? |
|
quote: Ze heetten eerst Sacramental Sachem... Er zijn tevens wat mp3's te downloaden op hun website. Klinkt wel aardig, niet meer, niet minder. Ook een beetje "zweeds" geluid. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Net wat geluisterd...gaat wel, niets bijzonders. Maar The Haunted wordt echt zo vet volgens mij, die nieuwe (oude) zanger is echt goed. |
|
supports in Roosje zullen zijn; Outburst + Instil. |
|
kep er zin in, maar kep nog geen kaartje!!!! OSCURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, HEB JE ZE ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL???? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |