IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : The Haunted - 5 april - Doornroosje - Nijmegen Vorige pagina
Disciple
Usericon van Disciple
Posted 31-03-2005 18:27 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

't stond op metalrage. damn dit is wel klote, ik moet een hoop regelen om naar dit concert te kunnen gaan, maar ik krijg nu wel m'n twijfels.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-03-2005 22:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat zijn de speeltijden btw?

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-04-2005 13:22 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

21.00 Instil
21.45 Outburst
22.45 The Haunted

in vervolg zullen avonden met 3 of meer bands om 20.30 beginnen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-04-2005 16:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dus ze beginnen pas om 22.45?!!

Beter haha kom ik mooi toch nog ff langs

*doet een dansje*

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-04-2005 23:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Tja een beetje jammer als je om 22.45 voor de deurstaat en de kassa is dicht...
Aanbellen dan maar, duts doet open--> ja de kassa is al dicht.
-Ja maar de laatste band is net begonnen?
-Ja dat klopt.
*muts houdt een walky talky gesprekje*
-->Nee het kan echt niet.

Nu mis ik misschien het principe van marktwerking, maar wat heeft het voor voordelen voor Doornroosje om een klant te weigeren. Niet alleen lopen zij 10 euro entree mis, en de inkomsten van drankjes ed, ook de halfvolle zaal wordt er niet voller op (aan het aantal geparkeerde fietsen te zien was het niet erg druk).
En daarnaast scoor je zo als zaal niet echt punten op je klant vriendelijkheid. Zo vreemd is het namelijk niet dat mensen alleen voor de laatste band komen.

Kortom beetje jammer dus.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-04-2005 23:11 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2005 23:09 schreef ghoulliette het volgende:
Tja een beetje jammer als je om 22.45 voor de deurstaat en de kassa is dicht...
Aanbellen dan maar, duts doet open--> ja de kassa is al dicht.
-Ja maar de laatste band is net begonnen?
-Ja dat klopt.
*muts houdt een walky talky gesprekje*
-->Nee het kan echt niet.

Nu mis ik misschien het principe van marktwerking, maar wat heeft het voor voordelen voor Doornroosje om een klant te weigeren. Niet alleen lopen zij 10 euro entree mis, en de inkomsten van drankjes ed, ook de halfvolle zaal wordt er niet voller op (aan het aantal geparkeerde fietsen te zien was het niet erg druk).
En daarnaast scoor je zo als zaal niet echt punten op je klant vriendelijkheid. Zo vreemd is het namelijk niet dat mensen alleen voor de laatste band komen.

Kortom beetje jammer dus.

Doffe ellende inderdaad. Ik ga ze morgen zien in Eindhoven. Doe ik wel ff hoofdschudden voor je, goed?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-04-2005 23:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha is goed . Tja voordeel is wel dat ik er al vanuit was gegaan dat ze veel eerder zouden spelen en dat ik ze sowieso zou missen, maar omdat er vandaag stond dat ze pas om 22.45 zouden beginnen was ik van plannen veranderd.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-04-2005 23:15 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2005 23:12 schreef ghoulliette het volgende:
haha is goed . Tja voordeel is wel dat ik er al vanuit was gegaan dat ze veel eerder zouden spelen en dat ik ze sowieso zou missen, maar omdat er vandaag stond dat ze pas om 22.45 zouden beginnen was ik van plannen veranderd.

Naja, dan was het een tegenvaller op het allerlaatste moment. Het is anders als je er al 3 maanden naartoegeleefd had.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com