|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaaaahhhh!!!.... daar mot ik heeeeennn!!!!! Heej Mr. Spirit in Black.... goed gedaan joh!!!...heersch! |
|
tralalalalalala!!!! |
|
INSTIL is een kankervette band.. hmm.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hmm, ben nu aan het tweifelen tussen Eindhoven e Nijmegen Wanneer begint de voorverkoop? |
|
quote: is al begonnen!!! |
|
quote:op www.effenaar.nl staat 2 maart zie ik nu |
|
quote: |
|
I'M THERE DUDE'S There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
quote:voorverkoop begint op 2 maart bedoel ik dus |
|
Yesssssss, ik heb kaartjes!!! Thanks to Oscura... Lekker thrashennnnnnnnnnnn [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 08-03-2005 12:46] |
|
bury me in a shallow grave, so the dogs can dig me out. if i die tonight, well that suits me fine cause i'd be better off covered in LYEEEEEEE!! 5 april dus |
|
op dinsdagen kan ik nooit helaas |
|
Ik denk dat ik naar de effenaar ga! Heb erg hoge verwachtingen van deze klasse band. |
|
quote: btw Mosterdon zal nog zo'n 7x te zien zijn in de komende 3 maanden..... |
|
ja ik hoorde het al, ze vonden ze bij ons te duur, arme ik. |
|
Dat wordt Doornroosje. Deze avond kan nu al niet meer stuk.. eindelijk The Haunted zien in deze samenstelling. www.instil.nl - www.myspace.com/instil www.outburstmetal.nl |
|
Ja wrijf het er nog maar eens in |
|
Yesssss, over een weekje is t zover!!!! |
|
quote: mja.... carcasstrid |
|
quote: pffffffffff |
|
carcasstrid |
|
quote: ikke hehehe |
|
Shit, gitarist Jensen speelt niet mee vanwege problemen thuis. Dit geldt voor alle komende concerten deze tour. |
|
quote: wtf, bron? [edit]laat maar [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 31-03-2005 18:26] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |