![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, een riem is toch maar een accessoire, ik heb heb het ding altijd om, maar niet omdat mijn broek anders afzakt. Against God and Government ![]() |
|
Ik sla niet, ik lul ze omver. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Zeker. En een buks. Allemaal wel legaal dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Klopt. Met een buks op een brandende deobus schieten is gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ontslag en ban! ![]() |
|
quote: Zie datum, Skaepje. Bruce Banner ![]() |
|
+ 3 weken taakstraf als cliniclown. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dit is onmogelijk goed te praten, ik eis dat je aftreed. ![]() |
|
Lalbroek. Bruce Banner ![]() |
|
Het ergste is dat je die woorden in schaep zn mond hebt proberen te leggen. Aftreden lijkt me een goeie. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-01-2010 21:27] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik vind het veel erger dat Schaep "aftreed" schrijft. Bruce Banner ![]() |
|
Ik gok dat Lain deze bevindingen gewoon naast zich neerlegt en gaat zeggen dat je met de kennis van nu heel anders op toen kijkt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Hihihihi. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: geef de pijp maar aan Maarten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik denk dat lain in zn vrije tijd ook het verbodenwoord graag gebruikt, en dat hij net als wij slachtoffer zijn van de bepreking van de vrijheid van uitingsuiting. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
welke moddereter dient er een motie van wantrouwen in? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
We kunnen ook zelf een handtekeningen actie beginnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dan vindt je dat maar. ![]() |
|
quote: stop aids now11 maar je hebt wel gelijk. Of een aanslag plegen tijdens een meeting. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
En toen ging het weer over verboden wapens. Zomaar. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: in Afrika hebben de mannen erg grote penissen. volgens mij kunnen ze die ook wel als wapen gebruiken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Als ze AIDS hebben, en dat hebben ze, is het dodelijk op de lange termijn. De gluiperds. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Die gebruiken ze liever om in die huilende dingen te steken om hun aids te genezen.. ![]() Zoiets gebruiken ze bij meningsverschillen. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-01-2010 21:46] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
ja Rwanda massive!!!!!!!!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |