![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
No, die schiet je weg toch. not laten detonate in je huiskamer LOL ![]() ![]() |
|
Je weet niet wat je mist. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ik werd gek van dat rpg gedoe, daar hou ik totaal niet van. Het zag er wel geweldig uit, dat dan weer wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Maybe naar irak schieten ![]() ![]() |
|
quote: En dat was een klein, errug klein atoombommetje wat daar gegooid is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
De blastradius was ongeveer een mijl. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Erachter dat een vlindermes niet illegaal zoals mij verteld werd. Aangehouden worden omdat je met ding van een maat loopt te spelen.. Krijg ik een boete, waarvoor wist ik niet eens.. ding in beslag. Lees ik verdomme dat ding, krijg ik een boete,,, voor.. Geen legitimatie kunnen tonen. HOERA Vreemdvermoeden dat meneer agent lekker een appeltje schilt met dat mes morgen vroeg ![]() ![]() |
|
Vlindermessen zijn wel degelijk illegaal, net als valmessen en stiletto's. Moment: Een vlindermes hebben is strafbaar als het lemmet meer dan 1 snijkant heeft, 7 cm of langer en 14mm of smaller is, langer dan 9 cm en/of voorzien is van een stootplaat. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 23-01-2010 12:19] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ah zooo, Vond het eigenlijk wel grappig dat ik alleen een boete had voor geen legitimatie kunnen tonen. ![]() |
|
En als je geen 18 bent mag je sowieso geen mes bij je dragen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Wat was ik dan een stiekemerd.. ![]() ![]() |
|
quote: Leer eens typen, mongool! Against God and Government ![]() |
|
quote: Is George Micheal ook niet eens voor zoiets aangehouden? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Nee, die was met zijn eigen ding aan het spelen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
het was ook outside signature ![]() |
|
![]() zo doe je dat signature ![]() |
|
quote: _____________________________________________________ tYPEN,tiepen,tiipen,typpen,teipen,typeen,tijPen. Zoiets? ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Heeft Rotzak je kleinzoon beledigd? ![]() |
|
quote: helaas Av jord er du kommet, til jord skal du bli ![]() |
|
quote: nee hoor. Ik ben gewoon een beetje recalcitrant vandaag en ik heb een klein beetje een hekel aan lui die over spelling lopen te miepen. Het zijn ook nog eens altijd de zelfde gasten die dat doen en ik ben ook nog eens onder invloed van 6 flesjes pils in combinazi met zware pijnstillers zeg maar. Dat dus ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Het zijn natuurlijke wel schrijffouten van het niveau groep 4 van de basisschool waarop je dergelijke reacties, mijn inziens terecht, kunt verwachten. ![]() |
|
quote: Je eerste zin aleen al hahaha. ![]() En moet het niet zijn............ mijns inziens terecht. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 18-02-2011 23:00] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Scherp ondanks dat je zo suf bent. ![]() Alleen kom ik met die zpelvaudt groep 4 van de basisschool wel door. ![]() |
|
quote: zie mijn edit, je was me net voor huhuhu Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |