|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah dus als je hem opvallend verft mag het weer wel? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als die goudkleurig is met roze stippen is ie minder dodelijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Een homo lul |
|
Geldt trouwens ook als verboden wapen vind ik. |
|
En nee, ik vind homo's wel lief hoor |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Clownpattas Voor de undercover G Maar ook voor de sjoofies die smatjes willen pimpen. :') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het lijkt me eigenlijk zeer sterk dat dit geen grap is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Zou je denken... |
|
quote: Mooi he? Doe maar eens een whois op de domeinnaam. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja, weet ik veel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Whois.html?ACE_Id=f706d99860dc50bc1c798e22a1e60bce&lang=NL&uitgebreid=CHECKED&domein=pipashop.nl&zoek.x=13&zoek.y=9 http://www.sportconfex.nl/ Ze doen ook pipa's. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Aha. Dan zie ik het nut alleen niet in van zo'n site, maar goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Waar je die pipa troep ku8nt kopen? Of de database? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Die eerste. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Waarom een bedrijf dat in sportkleding doet die site op naam heeft staan volg ik ook niet. Misschien om te laten zien dat je niet zomaar ergens wat moet kopen. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 22-01-2010 23:05] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hmm verboden weapons atomic bomb die mag je niet in huiskamer hebben |
|
Ook geen idee waarom je dat zou willen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Fallout 3 spelen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Maybe voor dreigen zoals muslims doen |
|
Eh? Ik vrees dat je dan zelf ook weg bent, als je hem gebruikt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Toen ik dat ding tegen kwam, ben ik zo ongeveer afgehaakt met dat spel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |