|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vroeg me, als nieuwkomer op dit forum, af wat jullie van deze band vinden. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik vind het helemaal niks. SheRa daarentegen vind het gaaf. |
|
Oeioei nu maak je ´em boos denk ik |
|
Ach, meestal heb ik de pest aan dit soort bands maar dat ene nummer wat wel eens op TMF kwam/komt (?) heeft wel een grappig riffje. RAMRAM plink! |
|
ah.. ik zal er voor de volledigheid ff bijzeggen dat ik het zelf namelijk een hele gave band vind... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Denk je? Als Mudvayne liefhebber lijkt het me dat je ook Limp Bizkit waardeert, zelfde genre namelijk. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: het zit beetje op hetzelfde nivo inderdaad.. ik hou d'r niet van |
|
quote: yarr... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Mudvayne is een soort rip-off van Slipknot, kompleet met het imago. Maar Mudvayne probeert iets technischer te klinken wat ten koste gaat van de agressie die Slipknot op hun eerste album nog wel naar voren wist te brengen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind trouwens dat er nog een heel groot gat zit tussen het niveau van Mudvayne en Limp Bizkit.. LB is het slechtste van het slechtste en MuDvAyne is dat niet :p "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Van mij hadden zie die achterlijke schmink ook best van hun kop mogen laten. Hun muziek is echter wel anders.. [sorry voor de 2 posts achter elkaar] [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 28-11-2001 21:21] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ik zei ook, het nadert het niveau van Limp Bizkit Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: okay jij wint... ik zal meteen me cd's en t-shirt van MuDvAyne verbranden [edit: ik kan niet typen] [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 28-11-2001 21:23] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik heb het voor de gein es gedownd... en sorry liefhebbers, tis echt prut |
|
quote: |
|
Mijn mening => Compleet kut en heeft niks met metal te maken http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: dude das geen mening....das een feit! Suck my piss |
|
quote: je hebt gedeele meningen en gedeelde feiten, dis allebei Je moeder. |
|
ff voor de goeie orde de meeste van zullen dus dat RAMRAMplink [DIG-dus] kennen de rest van de cd staat vol met allemaal technische nummers die gewoon het niveau van tool hebben[en af en toe hetzelfde 'geluid'] ,maar inderdaad niks met metal te maken hebben en de pakken en schmink worden ook niet altijd gebruikt de hele cd staat vol met allemaal rare maatsoorten 7/8 16/8 etc Het trouwens ook niet mijn favoriete band ,want geef mij maar liever gewoon echte metal ,maar om nou te zeggen dat het zoiets als limb bizkit dan zit je er behoorlijk naas |
|
Ik vind Mudvayne erg goed. Dead things grow from deep inside... |
|
iemand die nieuwe mudvayne al gehoord? schijnt nogal dry kill logic op te gaan :p |
|
quote: Niet dat dat nou zo'n verbetering zou zijn... Rot op trut, ik sta te heerschen. |
|
Mudvayne draagt geen schmink meer en ik ben zeer onder de indruk van hun nieuwe album. |
|
Jammer dat Mudvayne geen clown heeft om te slaan. Dan was ik ook graag van de partij geweest. Kutband. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
mudvayne is goed te pruimen. lekker basgeluid! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |