|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik bedoelde niet dat mudvayne trash is... ik had het gewoon daarna over trash Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
ow je bedoeld zo thrash ja Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
Ja, thrashmetal toch? De term schrijf je als thrash. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
jup je heb helemaal gelijk... het zit er alleen zo in bij mij, ik schrijf het altijd fout Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
quote: ok misschien komt het omdat ik zelf gitarist ben *ahum ahum* een beetje op me gitaar pruts dat ik op de gitarist let.. maar het is idd waar dat bij een aantal thrash bands de bas niet erg interresant / hoorbaar is. [Dit bericht is gewijzigd door Seek & Destroy op 13-04-2005 1:10] |
|
De bassist komt live vaak gelukkig veel meer naar voren maar wordt vaak op cd's te zwak opgenomen... al vind ik het bij bands als skinlab en lamb of god (goeie bassist ) wel beter Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
les claypool kan pas bassen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: True, maar luister gewoon minder graag naar Primus Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
dus, net die lost en found binnen, ik draai em nu. Wel leuke plaat. gewoon grappige meuk. |
|
Nee man dat nieuwe album is zo kut... en totaal niet mudvayne... Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
quote: waarom is het niveau van een willekeurig album afhankelijk van de voorgaande albums? |
|
Als ik de eerste albums goed vind dan vind ik de band goed, nu slaan ze om en ik vind het gewoon niet meer mudvayne, het is me opgevalle dat alle mudvayne fans dit niks vinde en alle mense die ze voorheen niet leuk vonde nu opeens dit album geweldig vinden... ik snap niet waarom ze opeens zo verandert zijn Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
Ik vond de 'oude' Mudvayne geweldig en ik vind de 'nieuwe' Mudvayne geweldig. Je praat dus poep. Of je kent weinig mensen. |
|
Ze zijn idd veranderd, ze schrijven betere songs! |
|
Als er iemand naar hun concert in de melkweg gaat op 7 juni, en een plek over heeft in de auto ( vertrek in de omgeving van Den Bosch, Tilburg, Eindhoven) hou ik me aanbevolen... Mail me maar op Terror_Hc@hotmail.com |
|
Mudvayne? Nee dit vind ik nu helemaal niks meer. Dat irritant gekrijs van de zanger. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 27-11-2006 23:03] |
|
LD 50 vond ik een heel goede cd. De nieuwste vind ik erg tegenvallen eigenlijk.. enigste nummer wat ik lekker is determined [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 08-10-2005 17:50] |
|
ivind da mudvayne sterke nummers heeft maar aan de andere kant hebben ze songs die bestemd zijn voor het grootte publiek |
|
wouter en zijn uitingen. |
|
Standaard nu-metalmeuk, maar wat heb ik hier "vroeger" zo vaak naar geluisterd Misschien de komende dagen nog eens draaien. Hoe zit het eigenlijk met deze band? Ik heb ze sinds Lost and Found niet meer gevolgd. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Mudvayne? Is dat net zoiets als Jan Vayne? Bareuh... |
|
Eerder Lil' Vayne. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |