IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Mudvayne Vorige pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-04-2005 17:01 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 12 april 2005 17:00 schreef the-dude het volgende:
Ik begrijp waarom Seek & Destroy dat zegt... de gitarist houdt het heel simpel en is eigenlijk behoorlijk saai om naar te luisteren. Maarja het is ook de bas die de overhand neemt in hun muziek. Ik ken genoeg trash bands waar ik de bassist saai vind of teveel op de achtergrond is maar dan kan ik de band toch ook nog vet vinden.

Ahhhhh!! Het is Thrash!!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 12-04-2005 17:05 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

Ik bedoelde niet dat mudvayne trash is... ik had het gewoon daarna over trash

Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace!

the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 12-04-2005 17:07 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

ow je bedoeld zo
thrash ja

Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace!

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-04-2005 17:07 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ja, thrashmetal toch? De term schrijf je als thrash.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 12-04-2005 17:09 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

jup je heb helemaal gelijk... het zit er alleen zo in bij mij, ik schrijf het altijd fout

Seek & Destroy
Usericon van Seek & Destroy
Posted 12-04-2005 17:52 by Seek & Destroy Wijzig reactieProfiel van Seek & DestroyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hexxor

quote:
Op 12 april 2005 17:00 schreef the-dude het volgende:
Ik begrijp waarom Seek & Destroy dat zegt... de gitarist houdt het heel simpel en is eigenlijk behoorlijk saai om naar te luisteren. Maarja het is ook de bas die de overhand neemt in hun muziek. Ik ken genoeg trash bands waar ik de bassist saai vind of teveel op de achtergrond is maar dan kan ik de band toch ook nog vet vinden.

ok misschien komt het omdat ik zelf gitarist ben *ahum ahum* een beetje op me gitaar pruts dat ik op de gitarist let..
maar het is idd waar dat bij een aantal thrash bands de bas niet erg interresant / hoorbaar is.

[Dit bericht is gewijzigd door Seek & Destroy op 13-04-2005 1:10]

the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 13-04-2005 1:59 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

De bassist komt live vaak gelukkig veel meer naar voren maar wordt vaak op cd's te zwak opgenomen... al vind ik het bij bands als skinlab en lamb of god (goeie bassist ) wel beter

Argh
Usericon van Argh
Posted 13-04-2005 2:12 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

les claypool kan pas bassen

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 13-04-2005 2:53 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 2:12 schreef Argh het volgende:
les claypool kan pas bassen

True, maar luister gewoon minder graag naar Primus

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 21-04-2005 16:42 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

dus, net die lost en found binnen, ik draai em nu. Wel leuke plaat. gewoon grappige meuk.

the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 21-04-2005 17:55 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

Nee man dat nieuwe album is zo kut... en totaal niet mudvayne...

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 21-04-2005 18:53 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 21 april 2005 17:55 schreef the-dude het volgende:
Nee man dat nieuwe album is zo kut... en totaal niet mudvayne...

waarom is het niveau van een willekeurig album afhankelijk van de voorgaande albums?

the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 22-04-2005 2:13 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

Als ik de eerste albums goed vind dan vind ik de band goed, nu slaan ze om en ik vind het gewoon niet meer mudvayne, het is me opgevalle dat alle mudvayne fans dit niks vinde en alle mense die ze voorheen niet leuk vonde nu opeens dit album geweldig vinden... ik snap niet waarom ze opeens zo verandert zijn

WMP
Usericon van WMP
Posted 22-04-2005 12:37 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik vond de 'oude' Mudvayne geweldig en ik vind de 'nieuwe' Mudvayne geweldig. Je praat dus poep. Of je kent weinig mensen.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 22-04-2005 12:55 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ze zijn idd veranderd, ze schrijven betere songs!

Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 29-04-2005 15:54 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

Als er iemand naar hun concert in de melkweg gaat op 7 juni, en een plek over heeft in de auto ( vertrek in de omgeving van Den Bosch, Tilburg, Eindhoven) hou ik me aanbevolen...
Mail me maar op Terror_Hc@hotmail.com

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-10-2005 17:46 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Mudvayne? Nee dit vind ik nu helemaal niks meer. Dat irritant gekrijs van de zanger.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 27-11-2006 23:03]

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 08-10-2005 17:48 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

LD 50 vond ik een heel goede cd. De nieuwste vind ik erg tegenvallen eigenlijk.. enigste nummer wat ik lekker is determined

[Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 08-10-2005 17:50]

wouter
Usericon van wouter
Posted 05-11-2005 20:00 by wouter Wijzig reactieProfiel van wouterQuote dit bericht

ivind da mudvayne sterke nummers heeft maar aan de andere kant hebben ze songs die bestemd zijn voor het grootte publiek

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 05-11-2005 21:42 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

wouter en zijn uitingen.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-02-2011 23:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Standaard nu-metalmeuk, maar wat heb ik hier "vroeger" zo vaak naar geluisterd Misschien de komende dagen nog eens draaien.

Hoe zit het eigenlijk met deze band? Ik heb ze sinds Lost and Found niet meer gevolgd.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 11-02-2011 23:39 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Mudvayne? Is dat net zoiets als Jan Vayne?

Bareuh...

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-02-2011 23:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Eerder Lil' Vayne.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-02-2011 9:59 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com