|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou ik vind de songs gewoon veel beter op deze nieuwe plaat! Ik heb de 2e cd en de songs blijven gewoon niet hangen, 't is wel heavy maar is eigenlijk gewoon een hoop geschreeuw met weinig goeie nummers. |
|
quote: Kijk, je mening onderbouwen End of all things to come vind ik echt geniaal. Super mooi uitgebalanceerd, en een nummer als World So Cold gaat voor mijn gevoel door merg en been. Ook LD50 heeft een paar van die parels van nummers! Die nieuwe heb ik alleen Happy en Fuckin Determined van gehoord, Happy is heel rustig, maar die zang, daar zijn geen woorden voor. Fuckin Determined is lekker hard zoals vanouds. De e-card met Happy en Fuckin Determined: http://mudvayne.com/mediaplayer/happy/ En HEEL goed nieuws: Mudvayne in de Melkweg http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=1422 Dinsdag 7 juni zal Mudvayne optreden in de Amsterdamse Melkweg. Dit is te zien op de website van boekers Mojo Concerts. Informatie over de voorverkoop is nog onbekend |
|
in NFSUG2 zit een nummer van mudvayne, niet erg als je aan 't rijden bent, iig beter dan die hiphop troep, maar Ministry en Killing Joke doen 't beter, hehe.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
mudvayne is oke ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
Ah, ik zie dat de metal-polizei druk bezig is geweest met het bepalen wat wel en wat niet metal is. Ik denk dat ik maar alles wat zij niet als metal beschouwen maar weggooi. |
|
als mense deze band niet vet vinde, ok dat kan... helemaal op deze site die gericht is op heavy metal, gothic, black metal, dark wave, death en power metal. Maar om te zegge dat het in de buurt komt van limp bizkit is een typische opmerking voor iemand die het 5 seconde hoorde, het niks vind en uitzet en dan er alles vanaf denkt te weten. wat iemand op pagina 1 zei is waar, de nummers op LD50 zijn zeer technisch, met maffe maatsoorten en tempowisselingen, geweldig bas-spel... ik al bassist heb heel wat uren/dagen gezweet om diezelfde geluiden uit me bas te krijgen en met de maatwisselingen is het extra lastig. ook de zanger doet knappe dingen met ze stem en zorgt voor de meest aparte zanglijnen en goeie teksten. nou hoef je het niet leuk te vinden en niet alles is goed aan ze, maar welke band heeft dat wel. ik als muzikant heb respect voor ze en ik lach me rot als er weer iemand is die ze 2 seconde heeft gehoord en ze vergelijkt met limp bizkit, linkin park en andere popmuziek. Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
Als je de tijd dat je de bassist van Mudvayne probeerde na te doen had besteed aan het leren van je proefwerk Nederlands, zou je post er vast een stukje minder uit hebben gezien alsof hij door een zesjarige is geschreven. |
|
als jij nou eens een topic begint dat nergens over gaat dan hebben je nutteloze reply's ook nog nut... Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
Dat topic bestaat al, jongeman. |
|
waarom kom je dan hier om off-topic te lullen... Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
Omdat ik eenzaam ben. |
|
quote: Gut. |
|
|
|
Wat is er zo verkeerd aan de post van dude? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ik vind Mudvayne waardeloos. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: De spelling, in combinatie met mijn humeur gisternacht. |
|
aha oke There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ik schrijf nou eenmaal soms meervoud zonder n aan het eind en ze in plaats van zijn, omdat ik lui ben... ga eens in met argumenten op wat ik schreef niet hoe ik het schreef. Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
Mudvayne: goed: Bassist drummer zanger erg slecht : gitarist erg jammer, ik denk dat het met een goede gitarist de hele band zou kunnen ophalen en de muziek wat interresanter zou kunnen maken. wat overblijft is dus een best aardige band, maar die naar mijn mening meer zou moeten kunnen dan dit. |
|
quote: DUH Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:wat is er in hemelsnaam mis met die gitarist?? |
|
quote: Hij zit in Mudvayne. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik heb al jaren niet meer naar die band geluisterd, dus alles wat ik kan zeggen is dat ik het een paar jaar geleden niet zulke boeiende muziek vond. |
|
quote: Ik begrijp waarom Seek & Destroy dat zegt... de gitarist houdt het heel simpel en is eigenlijk behoorlijk saai om naar te luisteren. Maarja het is ook de bas die de overhand neemt in hun muziek. Ik ken genoeg trash bands waar ik de bassist saai vind of teveel op de achtergrond is maar dan kan ik de band toch ook nog vet vinden. Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |