IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Fear Dark Festival - 6 maart in Hedon, Zwolle Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 28-02-2005 19:00 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Dat is op een donderdag!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-02-2005 19:10 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2005 19:00 schreef Nix het volgende:
Dat is op een donderdag!

Klopt!

Dus? Moet maar gebeuren.. Gratis concertje voor mij

..."Hate can only create more hate"...

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 28-02-2005 19:13 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 28 februari 2005 15:05 schreef Hades het volgende:
Zo, topic nog eens doorgenomen. Ziet er nou echt niemand dat er totaal 4 bands op de lijst staan en dus niet alleen slechtvalk?

4keer slechtvalk?

Nix
Usericon van Nix
Posted 28-02-2005 19:15 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2005 19:10 schreef Immortella het volgende:
Klopt!

Dus? Moet maar gebeuren.. Gratis concertje voor mij

Tja, donderdag is niets voor mij. :D
Wel jammer, want het wordt vast en zeker gezellig!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 28-02-2005 19:20 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2005 18:57 schreef Immortella het volgende:
10 maart

INRI GVD!

Idd GODVERDOMME!!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-02-2005 20:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2005 18:57 schreef Immortella het volgende:
10 maart

INRI GVD!

WOOOOHOOOOOOOOOO
Yeahhh INRI, godverredomme!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2005 0:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 februari 2005 22:52 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik vind 10 euro teveel voor dit soort bands en daarbij heb ik de vorige keer gezien wat voor publiek er op slechtvalk afkwam en dat was best ernstig.

Wat voor publiek is dat dan?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-03-2005 0:33 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 0:31 schreef Mutilator het volgende:

jij en ik niet iig

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-03-2005 1:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 0:31 schreef Mutilator het volgende:

Enge vreemde mensen met spike banden en ladingen make-up

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 01-03-2005 1:45 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Dus wij gaan GODVERDOMME weer lekker naar fucking I.N.R.I. ofnie mayo?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-03-2005 1:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 1:45 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Dus wij gaan GODVERDOMME weer lekker naar fucking I.N.R.I. ofnie mayo?

Tuurlijk ga ik naar I.N.R.I.. godverredomme!
Hopelijk speul'n ze als tweede!

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2005 1:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 maart 2005 1:28 schreef MindlessMayo het volgende:
Enge vreemde mensen met spike banden en ladingen make-up

Dat klinkt als de gemiddelde omschrijving van een EO gast over een gemiddeld blackmetalconcert; jij bent de enige op het forum die er is geweest en hoogstwaarschijnlijk zal komen dus wat is nou écht verschillend met niet-christelijke metalfiguren? Is het 'overdone' ofzo? Bidden ze als stage act oid?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-03-2005 2:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 1:48 schreef Mutilator het volgende:
Dat klinkt als de gemiddelde omschrijving van een EO gast over een gemiddeld blackmetalconcert; jij bent de enige op het forum die er is geweest en hoogstwaarschijnlijk zal komen dus wat is nou écht verschillend met niet-christelijke metalfiguren? Is het 'overdone' ofzo? Bidden ze als stage act oid?

Nee, Doomy was er ook maar dat is topsecret.

Maarre wat is het grote probleem nu hier, dat ik het publiek bij slechtvalk nogal kut vond? Ik vind publiek kut als ze massaal luisteren naar een gegeven opdracht vanaf het podium. Spring als ik zeg springen, lach als ik zeg lachen en klap als ik zeg klappen. Daarbij was de muziek ook kut, met dat jengelige zangeresje die constant hetzelfde zong (zo leek het) of wat dacht je van dat gezwaai met zwaardjes en het gehak met een bijltje in een ietwat groot uitgevallen openhaardblok? Het gaat mij helemaal niet om het christelijke, maar wel om het volk wat er op die band afkwam. Niks voor mij, een keer en niet weer.

insignificant
Usericon van insignificant
Posted 01-03-2005 15:03 by insignificant Wijzig reactieProfiel van insignificantQuote dit bericht

Helemaal mee eens, alhoewel...
Kekal was vorig jaar errug goed!!!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 01-03-2005 15:07 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 15:03 schreef insignificant het volgende:
Helemaal mee eens, alhoewel...
Kekal was vorig jaar errug goed!!!

U heeft meel!

Angelgoth
Usericon van Angelgoth
Posted 03-03-2005 13:58 by Angelgoth Wijzig reactieProfiel van AngelgothQuote dit bericht

Wat lopen jullie in vredesnaam toch te zeiken op die christenen daar???? Wat is daar mis meej? Zo heb iedereen ze eigen shit, right?? En hoezo er op af gaan blaat ... slaat tog nerges op :S Tot welk niveau verlaag je je dan?? Triest man..echt triest. En ik ken heel veel mensen die niet christen zijn en die slechtvalk toch echt goed vinden en ze zijn inderdaad ook érg bekend als nederlandse christelijke metalband, ook buiten! Nederland.....zegt genoeg toch? Doe niet zo moeilijk en heb respect net als ik ?! die lui zijn lache en is nix mis mee

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 03-03-2005 13:59 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Net zo triest als de spelling in jouw post?

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 03-03-2005 14:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 maart 2005 13:59 schreef Rensykdom het volgende:
Net zo triest als de spelling in jouw post?

Wat let je inhoudelijk te reageren

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-03-2005 14:20 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2005 13:58 schreef Angelgoth het volgende:
Wat lopen jullie in vredesnaam toch te zeiken op die christenen daar???? Wat is daar mis meej? Zo heb iedereen ze eigen shit, right?? En hoezo er op af gaan blaat ... slaat tog nerges op :S Tot welk niveau verlaag je je dan?? Triest man..echt triest. En ik ken heel veel mensen die niet christen zijn en die slechtvalk toch echt goed vinden en ze zijn inderdaad ook érg bekend als nederlandse christelijke metalband, ook buiten! Nederland.....zegt genoeg toch? Doe niet zo moeilijk en heb respect net als ik ?! die lui zijn lache en is nix mis mee

jij christenrat met je trendy taaltje,
die lui zijn inderdaad lachen, als ze in de brand staan ja
nou hebben we dankzij jou wel een idee wat de gemiddelde slechtvalk groupie voorstelt..christelijke BM, alsjeblieft zeg *excorsist vomit mode*

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Angelgoth
Usericon van Angelgoth
Posted 03-03-2005 14:30 by Angelgoth Wijzig reactieProfiel van AngelgothQuote dit bericht

Bla bla bla....respect !!! En wie zegt dat ik christen ben??? Een niet christen kan Slechtvalk ook goed vinden en ik ken er genoeg buiten mij om soooooooo, ZEIK

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-03-2005 14:34 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Die "soooooooooooo" doet het hem

Bruce Banner

Angelgoth
Usericon van Angelgoth
Posted 03-03-2005 14:37 by Angelgoth Wijzig reactieProfiel van AngelgothQuote dit bericht

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-03-2005 14:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als je die band ook gewoon volledig kut vind .. mag dat ook?

Angelgoth
Usericon van Angelgoth
Posted 03-03-2005 14:57 by Angelgoth Wijzig reactieProfiel van AngelgothQuote dit bericht

best heh
ma dit vind ik dus eg nerges op slaan bijv :

Posted 21-02-2005 21:42 by Odal

--------------------------------------------------------------------------------

hahahah JAAAAAA!!!!

Alle vikingen erheen en laat het slachtfeest beginnen!!!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-03-2005 15:00 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 3 maart 2005 14:57 schreef Angelgoth het volgende:
best heh
ma dit vind ik dus eg nerges op slaan bijv:

1. Leer quoten, het is niet moeilijk. Echt niet!

2. Dan trek je er toch niets van aan?

3. Weet je zeker dat je wel naar metal wilt luisteren? Zulke uitlatingen zijn niet vreemd hoor

Bruce Banner

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com