|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is op een donderdag! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: 4keer slechtvalk? |
|
quote: Tja, donderdag is niets voor mij. :D Wel jammer, want het wordt vast en zeker gezellig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Idd GODVERDOMME!!! |
|
quote: WOOOOHOOOOOOOOOO Yeahhh INRI, godverredomme! |
|
quote: Wat voor publiek is dat dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: jij en ik niet iig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Enge vreemde mensen met spike banden en ladingen make-up |
|
Dus wij gaan GODVERDOMME weer lekker naar fucking I.N.R.I. ofnie mayo? |
|
quote: Tuurlijk ga ik naar I.N.R.I.. godverredomme! Hopelijk speul'n ze als tweede! |
|
quote: Dat klinkt als de gemiddelde omschrijving van een EO gast over een gemiddeld blackmetalconcert; jij bent de enige op het forum die er is geweest en hoogstwaarschijnlijk zal komen dus wat is nou écht verschillend met niet-christelijke metalfiguren? Is het 'overdone' ofzo? Bidden ze als stage act oid? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee, Doomy was er ook maar dat is topsecret. Maarre wat is het grote probleem nu hier, dat ik het publiek bij slechtvalk nogal kut vond? Ik vind publiek kut als ze massaal luisteren naar een gegeven opdracht vanaf het podium. Spring als ik zeg springen, lach als ik zeg lachen en klap als ik zeg klappen. Daarbij was de muziek ook kut, met dat jengelige zangeresje die constant hetzelfde zong (zo leek het) of wat dacht je van dat gezwaai met zwaardjes en het gehak met een bijltje in een ietwat groot uitgevallen openhaardblok? Het gaat mij helemaal niet om het christelijke, maar wel om het volk wat er op die band afkwam. Niks voor mij, een keer en niet weer. |
|
Helemaal mee eens, alhoewel... Kekal was vorig jaar errug goed!!! |
|
quote: U heeft meel! |
|
Wat lopen jullie in vredesnaam toch te zeiken op die christenen daar???? Wat is daar mis meej? Zo heb iedereen ze eigen shit, right?? En hoezo er op af gaan blaat ... slaat tog nerges op :S Tot welk niveau verlaag je je dan?? Triest man..echt triest. En ik ken heel veel mensen die niet christen zijn en die slechtvalk toch echt goed vinden en ze zijn inderdaad ook érg bekend als nederlandse christelijke metalband, ook buiten! Nederland.....zegt genoeg toch? Doe niet zo moeilijk en heb respect net als ik ?! die lui zijn lache en is nix mis mee |
|
Net zo triest als de spelling in jouw post? |
|
quote: Wat let je inhoudelijk te reageren The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: jij christenrat met je trendy taaltje, die lui zijn inderdaad lachen, als ze in de brand staan ja nou hebben we dankzij jou wel een idee wat de gemiddelde slechtvalk groupie voorstelt..christelijke BM, alsjeblieft zeg *excorsist vomit mode* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Bla bla bla....respect !!! En wie zegt dat ik christen ben??? Een niet christen kan Slechtvalk ook goed vinden en ik ken er genoeg buiten mij om soooooooo, ZEIK |
|
Die "soooooooooooo" doet het hem Bruce Banner |
|
|
|
Als je die band ook gewoon volledig kut vind .. mag dat ook? |
|
best heh ma dit vind ik dus eg nerges op slaan bijv : Posted 21-02-2005 21:42 by Odal -------------------------------------------------------------------------------- hahahah JAAAAAA!!!! Alle vikingen erheen en laat het slachtfeest beginnen!!! |
|
quote: 1. Leer quoten, het is niet moeilijk. Echt niet! 2. Dan trek je er toch niets van aan? 3. Weet je zeker dat je wel naar metal wilt luisteren? Zulke uitlatingen zijn niet vreemd hoor Bruce Banner |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |