IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Fear Dark Festival - 6 maart in Hedon, Zwolle Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 03-03-2005 15:21 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

wat een intelligent gedoe hier.....

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-03-2005 15:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

watery black
Posted 03-03-2005 15:24 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2005 15:22 schreef Greycloak het volgende:

je valt in herhaling, schat...

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-03-2005 15:24 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Bruce Banner

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-03-2005 15:25 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

jah joh uh ik bang voor brandstapel van godfanatikelingetjes weet juh wel, wantuh straks wordt ik nog via mijn bips door spechtvalluk gereinigd enzow, dus ik kom niet joh

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 03-03-2005 15:26]

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

watery black
Posted 03-03-2005 15:27 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2005 15:25 schreef invictis het volgende:
jah joh uh ik bang voor brandstapel van godfanatikelingetjes weet juh wel, wantuh straks wordt ik nog via mijn bips door spechtvalluk gereinigd enzow, dus ik kom niet joh

jai maakd tuh weinug spelvautuh.....

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-03-2005 15:28 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2005 15:27 schreef watery black het volgende:
jai maakd tuh weinug spelvautuh.....

hwaj goet ehy? n dat vor un egultjeuh

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

watery black
Posted 03-03-2005 15:29 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2005 15:28 schreef invictis het volgende:
hwaj goet ehy? n dat vor un egultjeuh

jay tiepd vasd med jauw stekoltjuhs

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-03-2005 15:31 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

waar is die slettebak van een angelgoth? ...

watery black
Posted 03-03-2005 15:31 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

en speciaal voor lain ga ik nu m'n best doen: ik ga niet.

(waaaaauwwwww ik was ontopic EN ik maakte GEEN spelfouten!!!!! )

oscura
Usericon van oscura
Posted 03-03-2005 15:32 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

dood?

carcasstrid

watery black
Posted 03-03-2005 15:32 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2005 15:31 schreef invictis het volgende:

waar is die slettebak van een angelgoth? ...

*helpt egoltjuh zijn stekeltjes te scherpen...*

ennuh.... slettebak?
*denkt aan een oud topic wat ze net gevonden heeft*

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 03-03-2005 15:33]

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-03-2005 15:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2005 15:31 schreef watery black het volgende:
en speciaal voor lain ga ik nu m'n best doen: ik ga niet.

(waaaaauwwwww ik was ontopic EN ik maakte GEEN spelfouten!!!!! )

Alleen mis je wat leestekens en heb je een heel bizar gebruik van hoofdletters...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-03-2005 15:36 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2005 15:32 schreef watery black het volgende:

*helpt egoltjuh zijn stekeltjes te scherpen...*

ennuh.... slettebak?
*denkt aan een oud topic wat ze net gevonden heeft*

uhm
maar uh nee ik ga absoluut niet naar iets wat in verband staat met slechtvalk, ze wilden ze hier ook ooit eens boeken, blij dat ik daar een flinke boom voor heb gestoken
sta ik nu op hun hitlist?

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 03-03-2005 15:37 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Het gaat allemaal om RESPEKT mensen RESPEKT!!

Binnenkort komt ook het slechtvalk bandje op de markt : zwart met roze bandje met : RESPEKT SLECHTVALK!!!

watery black
Posted 03-03-2005 15:37 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2005 15:34 schreef altx het volgende:
Alleen mis je wat leestekens en heb je een heel bizar gebruik van hoofdletters...

Ja, maar hoofdletters..... Tsja, daar doe ik alleen aan in hele bijzondere gevallen... (Nu dus speciaal voor jou.... En ik heb er ook heel erg mn best op gedaan )

En ik had t ook over spelfouten, das wat anders...

edit: Volgens mij mis ik alleen een komma achter "waaaauuuwwwwww"... Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 03-03-2005 15:39]

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 03-03-2005 15:38 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Dat is wat anders, niet Das...

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-03-2005 15:38 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

kom op lui, verhuis het naar het lultopic ajb

Bruce Banner

watery black
Posted 03-03-2005 15:39 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2005 15:38 schreef Rensykdom het volgende:
Dat is wat anders, niet Das...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-03-2005 15:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Slechte publiciteit is ook publiciteit, dus eigenlijk zijn jullie allemaal Slechtvalk aan het promoten nu.......

spelfout weggehaald...

oscura
Usericon van oscura
Posted 03-03-2005 15:40 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

er zou een "ken je taal-topic" geopend kunnen worden..

carcasstrid

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-03-2005 15:41 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2005 15:39 schreef varanus het volgende:
Slechte publiciteit is ook publiciteit, dus eigenlijk zijn jullie allemaal Slechtvalk aan het promoten nu.......

dat bedacht ik me ook net idd
uhm, SLOTJE!!!!!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-03-2005 15:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2005 15:41 schreef invictis het volgende:
dat bedacht ik me ook net idd
uhm, SLOTJE!!!!!

spelfout weggehaald...

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-03-2005 15:47 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

6 6 6

Angelgoth
Usericon van Angelgoth
Posted 03-03-2005 15:56 by Angelgoth Wijzig reactieProfiel van AngelgothQuote dit bericht

grow up

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com