|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: je valt in herhaling, schat... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Bruce Banner |
|
jah joh uh ik bang voor brandstapel van godfanatikelingetjes weet juh wel, wantuh straks wordt ik nog via mijn bips door spechtvalluk gereinigd enzow, dus ik kom niet joh [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 03-03-2005 15:26] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: jai maakd tuh weinug spelvautuh..... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: hwaj goet ehy? n dat vor un egultjeuh Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: jay tiepd vasd med jauw stekoltjuhs "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
waar is die slettebak van een angelgoth? ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
en speciaal voor lain ga ik nu m'n best doen: ik ga niet. (waaaaauwwwww ik was ontopic EN ik maakte GEEN spelfouten!!!!! ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
dood? carcasstrid |
|
quote: *helpt egoltjuh zijn stekeltjes te scherpen...* ennuh.... slettebak? *denkt aan een oud topic wat ze net gevonden heeft* [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 03-03-2005 15:33] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Alleen mis je wat leestekens en heb je een heel bizar gebruik van hoofdletters... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: uhm maar uh nee ik ga absoluut niet naar iets wat in verband staat met slechtvalk, ze wilden ze hier ook ooit eens boeken, blij dat ik daar een flinke boom voor heb gestoken sta ik nu op hun hitlist? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Het gaat allemaal om RESPEKT mensen RESPEKT!! Binnenkort komt ook het slechtvalk bandje op de markt : zwart met roze bandje met : RESPEKT SLECHTVALK!!! |
|
quote: Ja, maar hoofdletters..... Tsja, daar doe ik alleen aan in hele bijzondere gevallen... (Nu dus speciaal voor jou.... En ik heb er ook heel erg mn best op gedaan ) En ik had t ook over spelfouten, das wat anders... edit: Volgens mij mis ik alleen een komma achter "waaaauuuwwwwww"... Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 03-03-2005 15:39] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Dat is wat anders, niet Das... |
|
kom op lui, verhuis het naar het lultopic ajb Bruce Banner |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Slechte publiciteit is ook publiciteit, dus eigenlijk zijn jullie allemaal Slechtvalk aan het promoten nu....... spelfout weggehaald... |
|
er zou een "ken je taal-topic" geopend kunnen worden.. carcasstrid |
|
quote: dat bedacht ik me ook net idd uhm, SLOTJE!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
6 6 6 Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
grow up |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |