|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Say what? |
|
quote: Late reactie, ik weet t, maar officieel is het zelfs "D'oh" "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Nee 1 keer slechtvalk en 3 slechtvalk cover bands |
|
Eluveitie lijkt me trouwens nog best wel te doen, misschien ga ik alsnog wel een kijkje nemen. Stiekum, met gratiez entree Eluveitie (Zwi) staat voor ruige, harde en recht uit het hart komende metal dat één wordt met de mysterieuze, oorspronkelijke Keltische volksmuziek oftewel: Celtic Pagan Metal. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-03-2005 10:45] |
|
Celtic pagan metal klinkt wel ok idd. Heb alleen weinig zin om gods woord erin te moeten horen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Stop je toch gewoon de vingers in de oren en begin je hard te zingen Maarre kom je ook? |
|
Ja. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik ben blij dat ik Eluveitie gezien heb, alleen jammer dat die andere 3 bands erbij moesten spelen |
|
Pantokrator: Alles wat fout kon gaan, ging fout. Van lege batterijen in de gitaar tot en met het verliezen van een drumstokje en even later het breken van een stokje. Om nog maar te zwijgen over het superslechte geluid. Erg jammer allemaal, ik vond dit geen geweldige band. Slechtvalk: Viel me mee deze keer, okee hier en daar een beetje teveel van het goede met het gezwaai met bijltjes en zwaardjes. Minder storend aanwezig dan de vorige keer, heb me prima kunnen vermaken. Random Eyes: Wat een ontzettende homo zanger, het verschil was in de zaal moeilijk te zien. Zelfs de barman vond het een lekker wijf.. De muziek zelf was best te pruimen, beetje heavy metal achtig met een gothic zangeresje. De zanger irriteerde me jammer genoeg behoorlijk. Eluveitie: Wat een geweldige band, super! Leuk vrolijk gehuppel deuntjes en gezellige met00ol vulde de zaal. Enthousiast publiek, veel lui uit duitsland voor deze band. Al met al de band van de avond! |
|
Hoe kan het nou 'pagan' zijn als het christelijk is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ben niet aanwezig geweest helaas. Ik had ze wel willen steunen. Was het druk gisteren? Ik ben wel bij Slechtvalks dvd opname geweest. Het is niet mijn ding, maar ze zijn zeker niet slecht! En ze zijn idd erg populair in het buitenland. Het kan mij echt niet schelen of ze nou christelijk zijn of niet. Moet iedereen toch zelf weten... En dat bla bla over geen chistelijke black metal e.d. Dan noem je het toch gewoon white metal?! En Kwellie heeft wel gelijk: pagan en christelijk gaat idd niet echt samen.... Edit, typevoutjes endezo [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 07-03-2005 19:09] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Men noemt zichzelf een Black Metal band. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
hmmm, dark/black metal... Tja, dat dark klopt wel, maar het 'black' op de site vind ik een beetje dubieus dat terwijl iig een van de leden het zelf toch white metal noemt.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Even een aanvulling.. Ik vond het goed te merken dat er 'ander' publiek dan anders aanwezig waren tijdens deze avond. Voornamelijk aan een boel onervaren meiskes, bedoel naast de rand van de pit gaan staan met een brandende peuk naar achteren gericht.. een stootje en degene die achter je staat heeft een brandende peuk in z'n smoel. Het aantal kortharige koppies was ook overweldigend aanwezig. Al met al was het redelijk bezocht, niet superdruk maar ook niet te leeg. Een leuk avondje, dankzij Eluveitie. |
|
quote: Een van de eerste regels van de Eluveitie website: Eluveitie consider themselves a neutral band on topics as politics and religion! Mayo, heb jij nog foto's? |
|
quote: Dat probeerde ik ook al te 'ontcijferen'. |
|
quote: Jazekerss, duurt eff.. pc is net terug en ben de zooi aan het installeren. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-03-2005 19:56] |
|
Eluveitie was geweldig! We waren vanmorgen wel een beetje brak maar geen spijt van want het was erg gezellig gisteren. Heb me kostelijk vermaakt vooral die homo van Random Eye wat een creep zeg. Maar het hoogtepunt was voor ons Eluveitie, echt heel gaaf vooral de combinatie van al die instrumenten (viool, fluit enzo) met metal was super!!! see you at occultfest! |
|
Ben ik weer, hahaha!! Nou, bij Pantokrater moest men er gewoon nog even inkomen, dat er zoveel mis ging kon me niet veel boeien, zo hou je nog es lekker contact met het publiek heh. Zager trouwens érg leuk uit die gasten !! Verder klonk het best lekker, leuker dan ik dacht in ieder geval. Slechtvalk was gewoon lache net als anders!! Jammer dat ze niet wat meer speelden snif snif snif... Maar was echt gaaf en helemaal de moeite waard :D Random Eyes: Wat minder, maar lekker om ff 'bij te komen' ... en ze konden toch ook nog een beetje grunten e.d. dat had ik toch echt niet gedacht. Beetje jammer dat je die zangeres soms niet goed kon horen, maar ach. De nieuwere nummers waren in ieder geval behoorlijk beter dan de oudere! Die zanger had wel beetje meidentrekjes, maar ach. Maakt ut uit ik vond het wel geinig, beetje afwisseling. Eluveitie: Wat een geweldige band, super! Leuk vrolijk gehuppel deuntjes en gezellige met00ol vulde de zaal. Enthousiast publiek.... AGREEEEEE..... En ja Eluveitie is niet christelijk. So? |
|
quote: en pagan heeft niks te maken met religie natuurlijk |
|
quote: Was jij trouwens zo'n jong 16 jarig meiske wat links in de zaal naast de boxen stond met zwart geverfd stijl haar tot net op de schouders? Edit: En met uitgroei van een paar centimeters? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-03-2005 20:18] |
|
Gatverdamme, het lijkt wel een verslag van EO jongerendag... spelfout weggehaald... |
|
quote: Zou je wel denken ja, als je sommige aankondigingen en nummers hoorde. |
|
quote: Jakkes, ik wil het niet weten.... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |