|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ricardo die over Linkin Park iets gaat zeggen..nog erger...hij begint er zelfs een topic mee....mot nie gekker worden! In ieder geval...wat ik laatst opving (en wat bevestigd was) Linkin Park is door een major-platen label bijelkaar gezocht, net zoals een Backstreet Boys of Spice Girls. Een stuk of 6 figuren die elkaar niet kende, nooit met elkaar optrok, niet in de garage met covers begonnen, hebben zelf dus totaal niks in te brengen... Dames en heren; volgens de media DE band met alles wat met metal te maken heeft... Het was al triest, het is triest...maar het mot godverdomme niet nog triester worden!!! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-08-2005 13:50] http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
starmaker goes metal Je moeder. |
|
dubbel en een Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Heil Ik ken het ja...paar lui uit me ex-klas (ben net vandaag net van school getrapt, totaal onterecht btw) zijn ook fan van die koeieschijt. Gaan ze op mij lopen kankeren dat ik alleen maar metal luister omdat ut niet commercieel is en dat ik daarom dus nep ben. Ut mot niet belachelijker worden! Trieste bedoeling vin ik ut maar hoor, dat soort "bands"... SCUM FUCK |
|
quote: als je die situatie zou omdraaien zou et veel logischer zijn: zij zijn juist meelopers... en wat ben je liever, jezelf of meeloper en daarmee aanhanger van deze ondergangsmaatschappij keuze lijkt mij makkelijk Je moeder. |
|
quote: Tja...ik trek me d'r weinig van aan ofzo hoor...as puntje bij paaltje komt zijn ze allemaal schijtbenauwd voor me Meelopen...tja...bands als deze denk ik verder niet eens over na. Black metal zweeft kilometers boven dit soort onzin en kheb geen zin om mezelf te gaan verlagen om met ze in discussie te kunnen gaan. Bovendien zijn de meeste lui ook nog een jaartje of dertien dus waar hebben we het eigenlijk over !? Conclusie: fuck them, te laag om mijn aandacht aan te verspillen. SCUM FUCK |
|
Stel: Black Metal is straks de popie vorm van de muziek, platenmaatschappijen zien er geld in en beginnen met het "ontwerpen" van bandjes. Dat zal dan och niet betekenen dat de Black Metal (hoofdletters) een slachtoffer van commercie wordt? of wel ? is het dan minder goed ? [edit]miste een paar letters[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 29-11-2001 1:33] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Zo'n blackmetal band bestaat al: Evenfall en 'Still in the grey dying' heet hun misbaksel. Geen underground credibility door demo's, 7" etc. opeens waren ze er en hoe toevallig; klinken als een slechte kopie van Cradle. De fans trappen er gelukkig niet in bij mijn weten! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-11-2001 1:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
gelukkig komen ze er minder goed tussen in de metal, maar platenlabels hebben wel degelijk hun invloed. idee van labels: Denk maar aan dingen als dimmu borgir en cradle. Die worden door labels gehyped om te zorgen dat de metal broekies niet verder luisteren. want ze willen voorkomen dat mensen naar ECHTE underground gaan luisteren en zij de financiële m8 over een massa kwijtraken. Bands als cradle en DB zijn ooit in de underground begonnen maar zijn nu niet meer dan een speelbal van de grote maatschappijen. Lees de interviews er maar op na. Bv. het interview met dani in een gebouw van hun label waarbij ze naast een kartonnen britney zaten omdat die ruimte oko voor andere pers dingen werd gebruikt. Dimmu borgir staat zelfs in de Top 40 in noorwegen en treedt ook op bij zielige mtv achtige award shows daar . Nee hoor die invloed is er al lang in de metal scene. Het is alleen aan jezelf om de goede en eerlijke BM/DM eruit te filteren |
|
Hm ik vind et best relaxe muziek om af en toe es te luisteren, maar ik heb denk ik ook een veel bredere muzieksmaak dan de meeste mensen op dit forum (luister niet alleen metal, hoewel het wel mn favoriete muziekstijl is) Het valt me trouwens wel op dat hier muziek wat geen metal is verschrikkelijk wordt afgezeken...... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Linkin Park... tja, niet serieus te nemen wat mij betreft. Ze hebben wel één nummertje dat ik nog wel eens wil draaien als ik in een bepaalde stemming ben... dat is "With You". Lekker om op mee te blèren. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 29-11-2001 11:27] Dead things grow from deep inside... |
|
|
|
Grrrmmblll...zo'n uitleg bij LP(fuck,kom net van tafel,moet haast ko... )verwacht...ik zat er dus ook niet ver naast... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Mwoah ze mogen misschien wel nep zijn ... maar ik vind er best aardige nummers tussen zitten. En ten tweede als ik even zwaar geld kon verdienen door een paar jaar in zo'n bandje te spelen dan zou ik nu meteen mijn baan opzeggen. |
|
quote: Dan moet je natuurlijk wel je haar kort knippen en heel lief lachen en tegelijkertijd boos doen in de camera... volgens mij laten ze zelfs hun muziek schrijven of bedenken, dan moet je je toch doodschamen als "artiest" "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Ach zo'n bankrekening doet het schaamrood wel wegtrekken |
|
goh, weinig principes meer over |
|
nou, ik persoonlijk vind dat er een aantal goede nummertjes tussen zitten. smaak verschilt toch?? |
|
smaak verschilt, da's waar. Muziek maken alleen voor het geld is alleen niet mijn smaak |
|
quote: ik hou ook niet van alleen metal ,maar linkin park etc..vind ik wel behoorlijk fout[zacht uitgedrukt] [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 02-12-2001 21:24] |
|
Ik persoonlijk heb niks tegen linkin park. Ik wist voor ik dit had gelezen niet dat het een bij elkaar geschraapt bandje was. Maar ik heb net de cd gekocht en ik vind niet dat je dit kunt vergelijken ben de backstreet boys of zo. De muziek is totaal anders. Of ze de teksten nou zelf schrijven of niet ik vind de muziek gewoon mooi. |
|
maal fuck, eigenlijk 666 keer. Maar goed, ff kort houden. BAGGER "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: metal is juist de muziek van de eigen gedachte, je niet laten leiden door platenbazen of wat dan ook. Liever een kutproductie waar je achter staat dan muziek maken die je opgelegd wordt. DAAROM alleen al kun je linkin park () absoluut niet onder metal rekenen |
|
Okay vandaag zin om nog dommer over te komen dan anders maar, wat voor muziek maakt Linkin park eigenlijk?! Behalve dat het dus commercieel is. Nu-metal?! Ja, ik heb de naam best veel gehoord overal maar ik heb ze dus nog NOOIT een nummer van gehoord *schaam* Niemand die ik ken heeft er CDs van enzo. Heel misschien heb ik het wel eens voorbij zien komen ofoz op TV maar niet herkent?! "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Pepsi Pop! maar het label verkoopt het als een Hip Hop/Metal Combi, crossover dus. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |