|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe mis wel ja Linkin Park vind ik zelf een commercieele kut band maar dat komt omdat ik ze vanaf de eerste moment dat ik ze hoorde al nks vond |
|
quote: Hee, gast, voor je de term 'commercieel' vaker gaat bezigen: is het al eens bij je opgekomen dat niets of niemand ooit voldoende geld zou kunnen verdienen om te overleven zonder op de een of andere manier commercieel te zijn/handelen? |
|
quote: ja eerst maken ze ''metal'' en nu beginnen ze met ''hiphop'' beetje vaag dan |
|
ach, toch handig dat het naar boven geschopt is, want ik wist nog niet dat linkin park een boyband is. Ik vind zelf LP nog niet eens zo slecht. Ik hou alleen niet van dat gerap. Maar die andere zanger vind ik daarentegen een heel goede stem hebben. Als bijvoorbeeld Katatonia zo'n stem zo hebben, dan zou ik Katatonia nog steeds goed vinden. Beter dan dat gemijmer waar die "zanger" nu mee bezig is. Ik zou nooit een cd van LP kopen, maar als het op de radio of tv voorbij komt, dn vind ik dat stukken beter aan te horen dan die housebagger, of "yo-neger" beats. |
|
ja klopt ik kan dat ook niet echt aan horen het zelfde verhaal was bij Limp Bizkit bij hun album New Old Songs! Ik ben een Limp Bizkit fan maar dat album kan ik niet aan horen toen ik hem kocht heb ik het van af de dag tot nu misschien 1 keer tot nummer 3 gedraait. Ik kan dat niet aan horen die zwartn op de achtergrond(ik heb niks tegen ze op een paar na dan) maar met metal moet je niet gan rappen vind ik!!! |
|
en als je niet weet hoe je een snare afstelt ... maak je St Anger ... |
|
quote: en als je gewoon eens een ander geluid wilt... haal je de snarenmat eens van het vel. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 21-07-2005 18:43] |
|
En als je slappe kutrock wil, duw je James in een rehab ... |
|
quote: Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
en als je altijd & immer té recht door zee bent... heet je Jenje. okee, genoeg gelul buiten het lultopic voor vandaag |
|
En als je uitgeluld bent, ga je zeiken over off topic Of Metallica luisteren |
|
peace dude |
|
oke jongens umh.. wat jullie hier allemaal hebben gelezen is ONZIN!!!!! zijn jullie nou zo dom om die mafkees te geloven! jezus zeg, oke chester heeft eerst in grey daze gezeten. En de rest gingen later allemaal naar Xero, daar hebben ze een cd van 4 nummers,( is wel ruig, maar niet mooi) toen kregen ze belangstelling en werden hybrid theory. Deze cd had 6 nummers en dat was al een gave begin. Dus die nummers hadden ze allemaal toevallig zelf geschreven! en als je eens goed naar info zoekt en live nummers, dan hoor je wel eens, mike had deze nummer in 2 uur geschreven of in drie dagen . Mike , Mike en nog eens Mike hij is de man van linkin park die alles bedenkt slimmerds. Maar jah later werden ze dus linkin park en zijn dus zo als het hoort) gewoon de beste en daar kunnen jullie lekker helemaal niks tegen doen |
|
Hoer op, kloot! Of ik mae-geri je doormidden! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het top40 forum zit dat niet bij TMF..dit is een metalforum. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ach. In protest kan ik het permanent weigeren om ernaar te luisteren.. dus ik denk dat ik dat maar eens doe. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
maar ze blijven toch de beste! |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: U valt in herhaling, meneer. Edoch, niet onterecht. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
de beste de beste, het is duidelijk dat je muzikale voorkeur nog een evolutie moet doorgaan, maar je bent nog jong dus er is nog enigsinds hoop, misschien wel tegen beter weten in maar ja. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
En op dit moment begin ik me alsnog af te vragen hoe oud master-kun feitelijk is. |
|
quote: 16 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Het doet mij ook pijn om zulks wanstaltelijks te moeten blijven aanspreken op de evidente stupiditeit die zij ten toon spreiden. Echter, helaas is de staat van de wereld heden ten dage zo ver afgegleden naar de dieptse lagen van het oneindige helse rijk dat ik mij genoodzaakt zie mijn persoon tot de verderfelijke praktijk van het "herhalen" te brengen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dan hoop ik dat zijn nog opvallend kinderlijke geest snel zal evolueren in een volwassen. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |