IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Linkin Park Vorige pagina | Volgende pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 21-07-2005 16:55 by IceQueen Profiel van IceQueen

Hypnos verveelt zich duidelijk...Al die oude topics naar boven stampen...Achja, mss kunnen de mods er even een slotje op zetten?

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 21-07-2005 16:59 by Mister MetallicA Profiel van Mister MetallicA

hehe mis wel ja Linkin Park vind ik zelf een commercieele kut band maar dat komt omdat ik ze vanaf de eerste moment dat ik ze hoorde al nks vond

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-07-2005 17:13 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 21 juli 2005 16:59 schreef Mister MetallicA het volgende:

hehe mis wel ja Linkin Park vind ik zelf een commercieele kut band maar dat komt omdat ik ze vanaf de eerste moment dat ik ze hoorde al nks vond

Hee, gast, voor je de term 'commercieel' vaker gaat bezigen: is het al eens bij je opgekomen dat niets of niemand ooit voldoende geld zou kunnen verdienen om te overleven zonder op de een of andere manier commercieel te zijn/handelen?

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-07-2005 17:53 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 21 juli 2005 16:55 schreef Audiophile het volgende:
Dank je voor deze goed beärgumenteerde, zeer complete, duidelijke, heldere en informatieve post.

ja eerst maken ze ''metal'' en nu beginnen ze met ''hiphop'' beetje vaag dan

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 21-07-2005 17:56 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

ach, toch handig dat het naar boven geschopt is, want ik wist nog niet dat linkin park een boyband is. Ik vind zelf LP nog niet eens zo slecht. Ik hou alleen niet van dat gerap. Maar die andere zanger vind ik daarentegen een heel goede stem hebben. Als bijvoorbeeld Katatonia zo'n stem zo hebben, dan zou ik Katatonia nog steeds goed vinden. Beter dan dat gemijmer waar die "zanger" nu mee bezig is.

Ik zou nooit een cd van LP kopen, maar als het op de radio of tv voorbij komt, dn vind ik dat stukken beter aan te horen dan die housebagger, of "yo-neger" beats.

Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 21-07-2005 18:02 by Mister MetallicA Profiel van Mister MetallicA

ja klopt ik kan dat ook niet echt aan horen het zelfde verhaal was bij Limp Bizkit bij hun album New Old Songs! Ik ben een Limp Bizkit fan maar dat album kan ik niet aan horen toen ik hem kocht heb ik het van af de dag tot nu misschien 1 keer tot nummer 3 gedraait. Ik kan dat niet aan horen die zwartn op de achtergrond(ik heb niks tegen ze op een paar na dan) maar met metal moet je niet gan rappen vind ik!!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2005 18:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

en als je niet weet hoe je een snare afstelt ... maak je St Anger ...

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-07-2005 18:43 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 21 juli 2005 18:39 schreef Jenje het volgende:

en als je niet weet hoe je een snare afstelt ... maak je St Anger ...

en als je gewoon eens een ander geluid wilt... haal je de snarenmat eens van het vel.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 21-07-2005 18:43]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2005 18:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En als je slappe kutrock wil, duw je James in een rehab ...

robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 21-07-2005 18:44 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 21 juli 2005 18:44 schreef Jenje het volgende:
En als je slappe kutrock wil, duw je James in een rehab ...

Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-07-2005 18:47 by Hexegot Profiel van Hexegot

en als je altijd & immer té recht door zee bent... heet je Jenje.

okee, genoeg gelul buiten het lultopic voor vandaag

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2005 18:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En als je uitgeluld bent, ga je zeiken over off topic

Of Metallica luisteren

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-07-2005 18:52 by Hexegot Profiel van Hexegot

peace dude

master-kun
Usericon van master-kun
Posted 21-08-2005 12:13 by master-kun Profiel van master-kun

oke jongens umh.. wat jullie hier allemaal hebben gelezen is ONZIN!!!!!
zijn jullie nou zo dom om die mafkees te geloven!

jezus zeg, oke chester heeft eerst in grey daze gezeten.
En de rest gingen later allemaal naar Xero, daar hebben ze een cd van 4 nummers,( is wel ruig, maar niet mooi) toen kregen ze belangstelling en werden hybrid theory. Deze cd had 6 nummers en dat was al een gave begin. Dus die nummers hadden ze allemaal toevallig zelf geschreven! en als je eens goed naar info zoekt en live nummers, dan hoor je wel eens, mike had deze nummer in 2 uur geschreven of in drie dagen . Mike , Mike en nog eens Mike hij is de man van linkin park die alles bedenkt slimmerds.
Maar jah later werden ze dus linkin park en zijn dus zo als het hoort) gewoon de beste en daar kunnen jullie lekker helemaal niks tegen doen

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-08-2005 12:14 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Hoer op, kloot! Of ik mae-geri je doormidden!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-08-2005 12:14 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 21 augustus 2005 12:13 schreef master-kun het volgende:
oke jongens umh.. wat jullie hier allemaal hebben gelezen is ONZIN!!!!!
zijn jullie nou zo dom om die mafkees te geloven!

jezus zeg, oke chester heeft eerst in grey daze gezeten.
En de rest gingen later allemaal naar Xero, daar hebben ze een cd van 4 nummers,( is wel ruig, maar niet mooi) toen kregen ze belangstelling en werden hybrid theory. Deze cd had 6 nummers en dat was al een gave begin. Dus die nummers hadden ze allemaal toevallig zelf geschreven! en als je eens goed naar info zoekt en live nummers, dan hoor je wel eens, mike had deze nummer in 2 uur geschreven of in drie dagen . Mike , Mike en nog eens Mike hij is de man van linkin park die alles bedenkt slimmerds.
Maar jah later werden ze dus linkin park en zijn dus zo als het hoort) gewoon de beste en daar kunnen jullie lekker helemaal niks tegen doen

Het top40 forum zit dat niet bij TMF..dit is een metalforum.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-08-2005 12:14 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ach. In protest kan ik het permanent weigeren om ernaar te luisteren.. dus ik denk dat ik dat maar eens doe.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

master-kun
Usericon van master-kun
Posted 21-08-2005 12:21 by master-kun Profiel van master-kun

maar ze blijven toch de beste!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-08-2005 12:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 21 augustus 2005 12:14 schreef ZelThoR het volgende:
Hoer op, kloot! Of ik mae-geri je doormidden!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-08-2005 12:22 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 21 augustus 2005 12:21 schreef ZelThoR het volgende:

U valt in herhaling, meneer. Edoch, niet onterecht.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-08-2005 12:23 by Smoochy Profiel van Smoochy

de beste de beste, het is duidelijk dat je muzikale voorkeur nog een evolutie moet doorgaan, maar je bent nog jong dus er is nog enigsinds hoop, misschien wel tegen beter weten in maar ja.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-08-2005 12:24 by Hexegot Profiel van Hexegot

En op dit moment begin ik me alsnog af te vragen hoe oud master-kun feitelijk is.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-08-2005 12:24 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 21 augustus 2005 12:24 schreef Hexegot het volgende:
En op dit moment begin ik me alsnog af te vragen hoe oud master-kun feitelijk is.

16

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-08-2005 12:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 21 augustus 2005 12:22 schreef Illusione het volgende:
U valt in herhaling, meneer. Edoch, niet onterecht.

Het doet mij ook pijn om zulks wanstaltelijks te moeten blijven aanspreken op de evidente stupiditeit die zij ten toon spreiden. Echter, helaas is de staat van de wereld heden ten dage zo ver afgegleden naar de dieptse lagen van het oneindige helse rijk dat ik mij genoodzaakt zie mijn persoon tot de verderfelijke praktijk van het "herhalen" te brengen.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-08-2005 12:26 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 21 augustus 2005 12:24 schreef Smoochy het volgende:

16

Dan hoop ik dat zijn nog opvallend kinderlijke geest snel zal evolueren in een volwassen.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com