|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
en nu in de Goudvishal!! Line up 20:00 - 20:30 FUBAR 20:45 - 21:15 Suppository 21:30 - 22:10 Sayyadina 22:30 - 23:30 Rotten Sound Bezoek ook onze website www.goudvishal.nl |
|
oops! verkeerde afdeling... Bezoek ook onze website www.goudvishal.nl |
|
|
|
quote: En die heerscht! Lekkere felle grind in de stijl van Exit, maar toch iets lekkerder gitaargeluid. |
|
Ik weet het nog niet zo met die nieuwe mini cd/EP... hij is wel cool maar dude... die drummer.. al is hij best goed... Het is geen Kai Hahto "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
idd ja helemaal mee eens het is nu niet meer zo boeiend als dat het was |
|
ik vind het wel interessant, richting exit (lol) langere nummers zijn wel iets minder. Teveel structuur signature |
|
quote: boeie het ragt, nieuwe kan er ook genoeg van. |
|
Inderdaad, zoveel verschil is er ook weer niet. Het klinkt gewoon zoals het hoort te zijn: hard, snel en venijnig |
|
Zoals blastmaster zei.. het is op 1 of andere manier minder boeiend, kai voegde toch wel erg veel toe IMO. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
deze drummer is een leerling van kai, kai is er enkel mee gestopt omdat hij een 2e kind kreeg en rotten sound zoveel speelde dat hij geen tijd meer overhield voor zijn gezinsleven. bovendien kan hij met wintersun op festivals als wacken spelen. de nieuwe is net zo snel en intens, dus ik ben benieuwd hoe ze live gaan spelen! ws net zo vet en bruut als voorheen |
|
Begin Consume to Contaminate steeds meer te waarderen; heerlijk agressieve songs en een nagenoeg perfecte productie. Op dit moment de grindplaat van het jaar, en het is nog wel een MCD |
|
vette band! heerlijke grind, zo zouden meer bands het moeten doen hehe. nieuwe drummer is idd end minder maar toch hij is ook wel aardig hehe, exit is grind klassieker vind ik. |
|
Exit roeleert inderdaad überzwaar ja; tot nu toe hun beste vind ik Hun cd's werden steeds beter met Exit voor mij als hoogtepunt ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Exit was zo'n beetje mijn eerste kennismaking met grindcore en behoort zeker nog steeds tot mijn favorieten. Echter, CtC vind ik op dit moment nog een streepje beter, met name door de creatieve songwriting en de nog betere productie. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
kai is ook nog een coole gast. |
|
quote: kep aleen exit en murderworks in bezit exit is toch wel fantastisch ] |
|
Dat heb je goed geraden ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ROTTEN SOUND - "CYCLES" DONE (17-Oct-2007) The next Rotten Sound full-length, "Cycles", is ready for releasing. The album was recorded and mixed with Janne Saksa in Kantola studios and in Sound Supreme studios. Mastering was done by Pelle Henricsson at Tonteknik Studios. FINAL TRACKLIST 01. The Effects 02. Prai$€ the £ord 03. Blind 04. Units 05. Corponation 06. Colonies 07. Poor 08. Days to Kill 09. Deceit 10. Caste System 11. Alternews 12. Simplicity 13. Enigma 14. Decimate 15. Victims 16. Sold Out 17. Feet First 18. Trust Release date is January 9th 2008 and the album will be released by Spinefarm Records. Kijk, DIT is pas fijn nieuws!! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +1. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ah gaaf! Al heb ik komende tijd nog wel genoeg aan het eerdere werk van Rotten Sound.. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 18-10-2007 18:00] |
|
Ook de spulletjes uit hun crust periode? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |