|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Cursed is vet!!! Kreeg hem vanochtend binnen op mooi grijs splatter vinyl. Draait nu z'n 3e rondje. Woeste shit! |
|
Is die nieuwe grandioos over het hoofd gezien of vindt men het gewoon niet interessant? Ik ben er zeer over te spreken, aggressieve plaat die toch interessant blijft. Vette band. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, vette shit natuurlijk! Oude werk ook! Live ook! Zelfs/juist in de stralende zon supervet! edit: ook Afgrund luisteren, M.! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-07-2011 23:09] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja, dat vond ik toch stukken minder. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik vind de laatste 2 albums van Rotten sound eigenlijk zwaar tegenvallen. Ze proberen meer variatie in hun muziek aan te brengen. Wat eigenlijk gewoon betekent dat ze vaker het tempo naar beneden schroeven. Persoonlijk vind ik dat erg jammer want ik hou wel van een blastfestijn op z'n tijd. Ook hebben ze zichzelf een beetje het old school Zweedse death metal geluid aangemeten. Een beetje het Entombed/Dismember kettingzaag geluid. Dat geluid gemengd met het tragere spel zorgt dat ze steeds meer naar death metal neigen en steeds minder naar grindcore. Maar grindcore is nou juist hun sterkste kant. Kortom, in mijn ogen schuift Rotten sound steeds meer op van een geweldige grindcore band naar een matige death metal band. En dat vind ik best jammer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nieuw nummer. http://www.metalsucks.net/2013/01/03/exclusive-track-premiere-rotten-sounds-peace/ Aanschaffertje dit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nieuwe album is uit. Erg vet! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Oh shit! Dacht dat ik niet genoeg had opgelet met deze band, maar het is gewoon mokerlang geleden dat er een nieuw album was Ben benieuwd! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het verbaast me en een heel album zal me wat te veel worden, maar ik trek dit best. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |