|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb hier naast Exit, Consume To Contaminate en Murderworks Drain en Under Pressure ook nog liggen. Ik moet wel zeggen dat die eerste twee (D en UP) mij minder konden en kunnen bekoren als die drie laatste miniatuur-atoombommetjes. Niet slecht, maar het is niet de Rotten Sound waar ik zo gek op ben geworden. [edit] Ik hoop godsgruwelijk hard dat Cycles dezelfde sound mee krijgt als CTC; godverdomme, wat knalt die er hard in met die productie. Echt ongekend, dat begin van Decay alleen al! *Duwt CTC er in * [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 18-10-2007 21:26] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nieuw album, jippie! Toch een van mijn favo-grindbandjes. Heeft iemand nog toffe grindcoretips van 2007. Ik blijf nu steken op Pig Destroyer en Antigama (erg gave plaat trouwens). Vooral Leng Tch'e en Splitter vielen me beide nogal tegen. |
|
Hou die nieuwe Japanische Kampfhörspiele in de gaten! Binnenkort recensie op de frontpage |
|
quote: Gutted With Broken Glass. Die beukt ook behoorlijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: niet zo zeer van 2007, wel van 2006, mag dat ook? Check Triac - dead house dreaming. Super intense grind, en nog inventief ook. Een van de leden doet nu samples bij Pig Destroyer als ik me niet vergis. www.myspace.com/triac |
|
Thanks beiden. Die 1e ken ik niet, ga ik checken. Die Triac heb ik wel eens geluisterd, maar weet niet meer wat ik er van vond, ga er zeker ff naar luisteren een van de komende dagen. |
|
Ik heb Under Pressure gedownload, maar ik vind 't een stuk minder dan Murderworks en Exit.. Maar nog best ok op zich.. |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Klinkt weer lekker he ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Uhuh. Drummer valt me niks tegen eigenlijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
yes, de drum is weer beter uitgemixed dan op Consume To Contaminate... waar de nieuwe drummer ook op de horen valt. dit is gewoon weer knallen. ook de zweedse metal intro is briljant. |
|
Klinkt goed, al haalt hij het niet bij Kai Hahto.. Van wat ik tot nu toe gehoord heb! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ergens een promo gedownload en godsjezus wat rost dit. Minder rauw dan Murderworks of Exit maar deze doet er zeker niet voor onder. Wat mij betreft de grindplaat voor 2008. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Damn, dude kan je me er aan helpen mijn email adres staat wel in het profiel! |
|
laat maar ik haal em binnen, mega siked! |
|
quote: Wow nu al? Gaaf! Ook maar downloaden dan.. |
|
Hij is te gek! vind em niet beter als murderworks of exit tot nu toe maar wat niet is kan nog komen! |
|
Ik vind hem langzamer dan vorige platen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat zeker, nog steeds vette plaat though. Geen kai though "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik word beetje gek van die nieuwe drummer, als je het vergelijkt met murderworks ligt het tempo idd erg laag, dat hij niet zoveel verschillende blasts heeft helpt niet echt |
|
Kai gebruikte ook maar 2 soorten blasts, maar die vulde alles mooi aan met vette(re) fills enz |
|
Eigenlijl wel idd maar hij deed af en toe wat maffe dingetjes die het bijzonder hielden tijdens blastbeats niet perse fills maar van die galop ritmes etc. Hij was ook een stuk sneller. ik irriteer me mateloos aan de nieuwe plaat zeker toen ik em na murderworks opzette. |
|
quote: |
|
quote: En eerst vond je hem te gek. Wat is het nou? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |