|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
18 maart in t'kannet Heerenveen Devious Temple of Eternity Carnal Leftovers en ook nog |
|
heb je misschien een website van die zaal? |
|
Temple of Eternity .. brrr |
|
quote: Het is geen zaal maar een kroeg....En ik denk dat je op de site niet veel wijzer wordt: http://members.lycos.nl/kannet/ Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
@Carnal: Jullie weten wie jullie moeten bellen voor de merch! |
|
Kom wel even denk ik Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ook wel even. |
|
miskien even aanwezig , zit weer met dat gejank van een OV Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik kom! Lijkt me gaaf! |
|
quote: Goh, wat verrassend Daan!! |
|
quote:Daar heb je best wel gelijk in, toch zou het best wel handig zijn als ergens een adres/routebeschrijving te vinden zou zijn Als ik een auto kan regelen ben ik erbij |
|
quote: Daaaaaantjeeeeeeeee |
|
*schop* |
|
Idd, Beppe is vergeten om haar een website te laten bouwen... Maar 'k ook wel even heen denk. |
|
Kan ik eventueel met iemand meerijden vanuit Zwolle (en terug), wil eventueel ook wel helpen met merch of weet ik wat indien nodig |
|
Sorry Mayo, kom van een andere kant... |
|
*trap* |
|
quote: YEAH!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Gave oefenhok foto is dat ja, oudje dat dan weer wel! |
|
quote: Hij blijft leuk "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: klopt ja, totaal niet kloppend ook.. gaaf |
|
quote: Dat is nou net het coolste er aan! Vooral hoe Matteman een ingeweikkelse gitaarsolo imiteert en Mathieu zijn boerenstrotacties laat horen, naja zien. Voor de kenners dus... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Uhu, heb er erg om gelachen ja toen ik die foto's voor het eerst zag. Carnal Leftovers heerscht!! |
|
De intellegentie straalt eraf! |
|
quote: Intelligentie dan? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |