|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zometeen maar die kant op vliegen dacht ik zo! Hollekiedee! Tot vanaaf piepels! |
|
quote: quote: Was het vervoer geregeld? Mathieu belde me nog vanmiddag met de vraag of ik nog ging en eventuele meerijders hehe. |
|
die hebben geen zakken ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ohhwwww, zakken jaaaaaa oh! Maar zij hebben wel een blonde bosnimf! (of hoe dat er ook moet komen te staan blah) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-03-2005 20:27] |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Go Carnals Go Carnals..! |
|
quote: Godverdomme, moet ik ook nog fietsen vedomme. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Godverdomme, ik zie nu pas dat het al is geweest Ik dacht dat het zondag was ghehehehe Beter!hoef ik ook niet te fietsen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
net terug, was weer een leuk feestje. carnal vrolijk als altijd |
|
Heb Leftovers gemist, TOE en Devious waren wel vet! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |