IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Devious, Temple of Eternity, Carnal Leftovers 18 maart Heerenveen Vorige pagina
Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 18-03-2005 17:32 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Zometeen maar die kant op vliegen dacht ik zo! Hollekiedee! Tot vanaaf piepels!

Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 18-03-2005 17:35 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2005 17:48 schreef Carnagath het volgende:
Half 10 spelen wij, TOE speelt om half 11 en Devious trapt om half 12 af!
Jammer voor degenen die vroeg de trein moeten halen ...
]

Jezus, kan dat niet allemaal nog een uur later... Nou ja, alleen Devious dan maar...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-03-2005 20:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2005 21:34 schreef Carnagath het volgende:
Shut up!

quote:
Op 18 maart 2005 17:32 schreef Carnagath het volgende:
Zometeen maar die kant op vliegen dacht ik zo! Hollekiedee! Tot vanaaf piepels!

Was het vervoer geregeld? Mathieu belde me nog vanmiddag met de vraag of ik nog ging en eventuele meerijders hehe.

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-03-2005 20:25 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

die hebben geen zakken ...

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-03-2005 20:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2005 20:25 schreef invictis het volgende:
die hebben geen zakken ...

Ohhwwww, zakken jaaaaaa oh!
Maar zij hebben wel een blonde bosnimf!

(of hoe dat er ook moet komen te staan blah)

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-03-2005 20:27]

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-03-2005 20:28 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-03-2005 20:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Go Carnals Go Carnals..!

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 19-03-2005 2:30 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2005 17:48 schreef Carnagath het volgende:
Devious trapt om half 12 af!
Jammer voor degenen die vroeg de trein moeten halen ...

Godverdomme, moet ik ook nog fietsen vedomme.

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 19-03-2005 2:32 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Godverdomme, ik zie nu pas dat het al is geweest Ik dacht dat het zondag was ghehehehe Beter!hoef ik ook niet te fietsen

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 19-03-2005 3:53 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

net terug, was weer een leuk feestje. carnal vrolijk als altijd

Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 19-03-2005 15:27 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

Heb Leftovers gemist, TOE en Devious waren wel vet!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com