IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Devious, Temple of Eternity, Carnal Leftovers 18 maart Heerenveen Volgende pagina
Nergal
Usericon van Nergal
Posted 28-02-2005 16:48 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

18 maart in t'kannet Heerenveen

Devious
Temple of Eternity
Carnal Leftovers

en ook nog

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 28-02-2005 16:52 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

heb je misschien een website van die zaal?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2005 17:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Temple of Eternity .. brrr

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-02-2005 17:23 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2005 16:52 schreef Hades het volgende:
heb je misschien een website van die zaal?

Het is geen zaal maar een kroeg....En ik denk dat je op de site niet veel wijzer wordt: http://members.lycos.nl/kannet/

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 28-02-2005 17:26 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

@Carnal: Jullie weten wie jullie moeten bellen voor de merch!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-02-2005 17:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Kom wel even denk ik

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 01-03-2005 0:11 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Ik ook wel even.

Orion
Usericon van Orion
Posted 01-03-2005 8:41 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

miskien even aanwezig , zit weer met dat gejank van een OV

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

insignificant
Usericon van insignificant
Posted 01-03-2005 14:58 by insignificant Wijzig reactieProfiel van insignificantQuote dit bericht

Ik kom! Lijkt me gaaf!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 01-03-2005 14:59 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 14:58 schreef insignificant het volgende:
Ik kom! Lijkt me gaaf!

Goh, wat verrassend Daan!!

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 01-03-2005 15:06 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 28 februari 2005 17:23 schreef BARABAS het volgende:
Het is geen zaal maar een kroeg....En ik denk dat je op de site niet veel wijzer wordt: http://members.lycos.nl/kannet/

Daar heb je best wel gelijk in, toch zou het best wel handig zijn als ergens een adres/routebeschrijving te vinden zou zijn
Als ik een auto kan regelen ben ik erbij

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-03-2005 19:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Ik kom! Lijkt me gaaf!

Daaaaaantjeeeeeeeee

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-03-2005 20:57 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Hey...dit lijkt me wel wat

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 02-03-2005 1:57 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

*schop*

Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 03-03-2005 19:11 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

Idd, Beppe is vergeten om haar een website te laten bouwen...

Maar 'k ook wel even heen denk.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-03-2005 19:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Kan ik eventueel met iemand meerijden vanuit Zwolle (en terug), wil eventueel ook wel helpen met merch of weet ik wat indien nodig

Embodiment of Fire
Posted 03-03-2005 19:15 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

Sorry Mayo, kom van een andere kant...

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 08-03-2005 1:32 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

*trap*

AngelOfDeath
Posted 08-03-2005 15:20 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Ik kom! Lijkt me gaaf!

YEAH!!

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2005 15:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Gave oefenhok foto is dat ja, oudje dat dan weer wel!

AngelOfDeath
Posted 08-03-2005 15:26 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2005 15:25 schreef MindlessMayo het volgende:
Gave oefenhok foto is dat ja, oudje dat dan weer wel!

Hij blijft leuk

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2005 15:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2005 15:26 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hij blijft leuk

klopt ja, totaal niet kloppend ook.. gaaf

AngelOfDeath
Posted 08-03-2005 15:33 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2005 15:28 schreef MindlessMayo het volgende:
klopt ja, totaal niet kloppend ook.. gaaf

Dat is nou net het coolste er aan! Vooral hoe Matteman een ingeweikkelse gitaarsolo imiteert en Mathieu zijn boerenstrotacties laat horen, naja zien. Voor de kenners dus...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2005 15:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2005 15:33 schreef AngelOfDeath het volgende:
Dat is nou net het coolste er aan! Vooral hoe Matteman een ingeweikkelse gitaarsolo imiteert en Mathieu zijn boerenstrotacties laat horen, naja zien. Voor de kenners dus...

Uhu, heb er erg om gelachen ja toen ik die foto's voor het eerst zag. Carnal Leftovers heerscht!!

Embodiment of Fire
Posted 08-03-2005 19:03 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

De intellegentie straalt eraf!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2005 19:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2005 19:03 schreef Embodiment of Fire het volgende:
De intellegentie straalt eraf!

Intelligentie dan?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com