|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, die lui komen volgens mij rechtstreeks van t conservatorium. Aan die foto te zien beheersen ze hun instrument volledig! Dat wordt weer feest de 18e |
|
Inderdaad, om in een bandje te spelen moet men natuurlijk studeren aan het conservatorium. |
|
...anders is t niet metal he |
|
quote: Devious? Daar heb ik een cdtje van ja. Jammer van de afstand. |
|
quote: Angstaanjagend! |
|
quote: Gelukkig ken ik wel een heel leuk bandje.. CARNAAAAAAAL LEFTOVERSSSSSS |
|
idd! |
|
*kick* Niet vergeten!! |
|
Heeft iemand enig idee van de speeltijden, aangezien ik waarschijnlijk met de trein moet komen. |
|
quote: Heulemaal naar Heerenveen, fukking buitenland! Doe ze de groeten |
|
Groeten terug Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ik heb geen enig idee... zodra ik enig idee heb, post ik t gelijk |
|
quote: Pff aan Carnal Leftovers natuurlijk! Mijn favoriete band! |
|
Flikker dan maar op Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Lekker speul'n ja! |
|
Is iedereen nog steeds van plan om te komen? En wie speelt hoe laat? [Dit bericht is gewijzigd door Embodiment of Fire op 16-03-2005 12:14] |
|
Of ik kom hangt nog af van hoe laat de bands spelen |
|
Half 10 spelen wij, TOE speelt om half 11 en Devious trapt om half 12 af! Jammer voor degenen die vroeg de trein moeten halen ... |
|
quote: Heb je nog een plaats over voor de terug weg voor een arme zwolse zonder vervoer? *kijkt sip* |
|
quote: We moeten nog steeds het vervoer regelen, dus ik kan niets beloven! Tevens wil ik zelf een beetje op tijd terug, aangezien ik de volgende dag niet al te brakjes wil zijn! Ik hoor het snel overigens! |
|
quote: Tja, die moeten dan maar blijven slapen. anders spelen we voor 5 man een een paardekop... (ach, zijn we eigenlijk wel gewend ) |
|
quote: hehe |
|
CARNAL LEFTOVERS SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Shut up! quote: |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |