|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dimmu Borgir is in ieder geval schadelijk voor goede smaak... |
|
quote: nouja in metal zitmisschien iets meer bas of andere frequenties die de longen eerder laten klappen, maar het is natuurlijk niet alleen metal natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nee, natuurlijk is het niet natuurlijk,alleen metal natuurlijk. Tuuuuurlijk... Suck my piss |
|
quote: Enkele collega's van me hebben dat programma ook gezien. Ongelofelijk wat een achterlijke vooroordelen die lui toch hebben betreffende heavy meNtal. (Ze weten nog niet eens hoe je het uitspreekt. ) Ben ik gestopt met roken,gaan mn longen alsnog naar de klote. |
|
Dat word dan maar wat anders luisteren. |
|
wat ik wel grappig vind is dat de subwoover van onze installatie meer blaast bij top40 muziek op de radio dan bij mijn metalcdtjes... |
|
quote: Behalve als je Manowar draait natuurlijk. Blow your speakers! All men play on ten! When we're in town speakers explode! Etc. |
|
ik mag geen manowar luisteren daar heb ik niet genoeg borsthaar voor... |
|
Tjonge wat zal ik prettig sterven aan een tig dubbele klaplong op de wegstervende klanken van Agent Steel de 26ste maart. |
|
Eerst donderdag maar eens een flinke klaplong oplopen bij INRI! Godverdomme... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja joh, we hebben toch 2 longen.. kan best Godverreeedomme! |
|
quote: Jup! Doar kan d'r best iene van noar de kloot'n!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hoelang duurt het voordat je een klaplong oploopt? Zijn er 'mossels(zo heette dat toch)' die een klaplong hebben gehad? |
|
quote: Yeahhhh! Komen ook aardig wat tukkers kiek'n |
|
quote: Da dachik! Maja, das ok nie zo vrumd beij INRI!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Speuln eerste |
|
quote: Mossels hebben geen longen joh, mafketel. |
|
een dóh? de ouwe lullenmetalheads dan? |
|
quote: Die wel. |
|
ook klaplongen? |
|
quote: Ja. |
|
quote: vanaf welke leeftijd dan |
|
quote: Vanaf het moment dat je oud wordt, dat verschilt per persoon. |
|
quote: jij hebt hier wel eens foto's gepost van dat je je haren had geverfd, was dat omdat je eigenlijk oud bent en je grijs word? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |