![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Dimmu Borgir is in ieder geval schadelijk voor goede smaak... |
|||||||||
|
quote: nouja in metal zitmisschien iets meer bas of andere frequenties die de longen eerder laten klappen, maar het is natuurlijk niet alleen metal natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|||||||||
|
quote: nee, natuurlijk is het niet natuurlijk,alleen metal natuurlijk. Tuuuuurlijk... Suck my piss |
|||||||||
|
quote: Enkele collega's van me hebben dat programma ook gezien. Ongelofelijk wat een achterlijke vooroordelen die lui toch hebben betreffende heavy meNtal. (Ze weten nog niet eens hoe je het uitspreekt. Ben ik gestopt met roken,gaan mn longen alsnog naar de klote. |
|||||||||
|
Dat word dan maar wat anders luisteren. |
|||||||||
|
wat ik wel grappig vind is dat de subwoover van onze installatie meer blaast bij top40 muziek op de radio dan bij mijn metalcdtjes... |
|||||||||
|
quote: Behalve als je Manowar draait natuurlijk. Blow your speakers! All men play on ten! When we're in town speakers explode! Etc. |
|||||||||
|
ik mag geen manowar luisteren daar heb ik niet genoeg borsthaar voor... |
|||||||||
|
Tjonge wat zal ik prettig sterven aan een tig dubbele klaplong op de wegstervende klanken van Agent Steel de 26ste maart. |
|||||||||
|
Eerst donderdag maar eens een flinke klaplong oplopen bij INRI! Godverdomme... ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
quote: Ja joh, we hebben toch 2 longen.. kan best |
|||||||||
|
quote: Jup! Doar kan d'r best iene van noar de kloot'n!! ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
Hoelang duurt het voordat je een klaplong oploopt? Zijn er 'mossels(zo heette dat toch)' die een klaplong hebben gehad? |
|||||||||
|
quote: Yeahhhh! Komen ook aardig wat tukkers kiek'n |
|||||||||
|
quote: Da dachik! Maja, das ok nie zo vrumd beij INRI!! ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
quote: Speuln eerste |
|||||||||
|
quote: Mossels hebben geen longen joh, mafketel. |
|||||||||
|
een dóh? de ouwe lullenmetalheads dan? |
|||||||||
|
quote: Die wel. |
|||||||||
|
ook klaplongen? |
|||||||||
|
quote: Ja. |
|||||||||
|
quote: vanaf welke leeftijd dan |
|||||||||
|
quote: Vanaf het moment dat je oud wordt, dat verschilt per persoon. |
|||||||||
|
quote: jij hebt hier wel eens foto's gepost van dat je je haren had geverfd, was dat omdat je eigenlijk oud bent en je grijs word? |
|||||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
| Index / Algemeen |