|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, idd, maar met hun had ik toch al ruzie, dus heel veel verschil maakt het niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ik moet ineens aan schaatsen denken.. Suck my piss |
|
Ik aan een klapkuyt.. |
|
Na zulke posts ga ik aan heel andere klappen denken. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dat is dan van te veel Nu-Metal bands te beluisteren Ik luister nu +- 15 jaar metal een kan toch niet klagen van m'n longen De enige longen die ik graag zie zijn die van de vrouwen hé Kan wel zeggen dat mijn gehoor er niet op vooruit is gegaan,maar ja ........PLAY IT LOUD |
|
Blow your speakers. |
|
Ik snap niet waarom ze er nou eigenlijk onderzoek naar doen. ZO veel gevallen van klaplongen zijn er niet. Trance muziek is veel erger. En het is een hoop zinloos gezeik. Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit! |
|
Ik denk dat dom gelul veel meer slachtoffers maakt ... elke keer met je kop op het buro rammen omdat er weer een trieste aap is ... |
|
Ik vind dit echt zo'n waardeloos artikel, die gasten die op een houseparty staan te stuiteren of in de gemiddelde disco rondloopt staan krijgen net zoveel of misschien wel meer bassen door zich heen als wij. En die patserbak-rijders met meer speaker als auto dan? Echt een eenzijdig bericht...Omdat het HARDrock en HEAVY-metal heet is het echt niet direct harder als andere moderne muzieksoorten. Dit is echt een persbericht wat uit de jaren 60 zou kunnen komen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Klaplong? quote: Bruce Banner |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |