|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt ja.. Goa'k doanoa mooi op huus an! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Is dattan niet 't verschil tussen een venom-jasje en een emperorshirt? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: INRI godverrrrrrdomme en de rest kan me niet schelen |
|
quote:Zo, stoere cvltuitspraak hoor! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hap. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
What's next? Van grunten krijg je poliepen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het jeetje. Gezeik. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
headbangen veroorzaakt spierpijn in je nek.... it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Teeeeee-ring. En hoe! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
haha ja na ozzfest 3 jaar terug geloof ik? was het zo er dat ik mijn hoofd nietmeer omhoogkreeg als ie naar beneden hing.... it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Aiii. Dat klinkt niet gezond, nee. Maar het is toch nog goed gekomen dus? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
das de klapnek... |
|
Heavy metal kan ruzie met den buren veroorzaken. |
|
Domme onderzoeken veroorzaken hoofdpijn.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Afgezien van een slecht gehoor heb ík er iig geen last van. Denk ik. |
|
of je hoort ze gewoon niet klappen... |
|
Ooow. Dus dát is dat applaus, wat ik al jaren om me heen hoor(ik hoor wel iets, hoor). Ik dacht al. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 09-03-2005 17:33] |
|
rofl |
|
quote:Ja .. en power metal veroorzaakt testikelkramp ... toch> |
|
quote: Ja, er is niks zo vervelend als een buurman die gruwelijk uit de maat op de muur staat te bonken als je net de nieuwe Kreator zit te luisteren. |
|
quote:nee daar word je een gaye elf van Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
sorry hoor,ik lach me hier finaal kapot mee Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: idd ja! ingeslagen deuren enzo *denkt aan 4 jaar geleden* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |