|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zo'n caffeïne kick is leuk |
|
quote: Ja, geef me je snare en je leren handschoenen. Ik gebruik mijn eigen 7A's wel. Dan zal ik over een uur de caffeïne de baas zijn. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
7a's? ga je sateh maken ofzo? |
|
hahahaha |
|
quote: Ja, dat vind ik altijd lekker na een potje drummen. Audophile ook aanwezig in DB's? Kan ik hem eindelijk eens in het echt zien........................................ "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nee, ik vind het wel jammer, ik luister nu een mp3tje van x-tinxion en ik vind het goeie muziek... |
|
quote: Ah jewel joh. Ik kom ook helemaal vanuit Zwolle... Kun jij helemaal wel komen vanuit Amersfoort. Entree = el cheapo.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ja dat is het probleem niet, maar ik heb andere verplichtingen en ik ga der niet in me eentje heen, het is nou te laat om wat maten van me te porren... |
|
quote: GEWOON PORREN MET JE 5B'S EN LEREN HANDSCHOENEN. Ik zal nu ophouden met de lerenhandschoen-teistering. Doe toch maar je best om aanwezig te zijn. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ik zal in gedachte bij jullie zijn... en ik speel met 2b of vf american classic metal |
|
quote: Ik neem 't maar effe aan.. geen idee waar ik precies naar ga luisteren, maar ik ga met een Ratje aan staan moedigen [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
dat is ook acceptabel... |
|
Met Ratje op de frets gaat 't vast helemaal goed komen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Goede zaak dat ik juist dit weekend honderden kilometers buiten Utrecht zit dan She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ben weer helemaal de ouwe........ff een paar dagen goed ziek geweest!!! |
|
quote:Hey jij gaat dus ook?? Ik wil ook hehe.. hoe ga je? Pleur me anders ff in je msn als je wilt.. (zie mn profiel voor adres) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-03-2005 15:00] |
|
Damn, het is dat ik de volgende dag vroeg op moet om mijn moeder te helpen verhuizen, anders had ik zeker komen kijken!! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Nee man, Ratje is tr00 |
|
quote: Eikol. Doe Vicky de groeten van me. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Doen ik! Maar ik vind het wel jammer hoor, had graag wat ZM mensen aan het werk gezien. Misschien volgende keer beter. Succes Ratje! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
LOL pas op ratje, uit AoD's profiel : Interesses / hobbies: DEATH METAL Trash metal Lobbyen |
|
quote: Toegevoegd "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: What's up with that?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
lobbyen? zo machtvol? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |