|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Thrash lobbyen.. ratje speelt thrash.. jij gaat naar ratje kijken.. dat. ghegheghe |
|
quote: Ja, pas maar op... Enne, stoer hoor! 2B's "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hoho "Trash" en "Lobbyen" zijn hier 2 losse eenheden, zal het wel even aanpassen.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
nu er nog tH(<-----)rash ervan maken |
|
quote: Beide varianten zijn correct. De Bay-Area scene hanteert geen H na de T, de Los Angeles daarentegen juist wel. Ook hebben de varianten verschillende betekenissen, die beiden betrekking hebben op hetzelfde muziekgenre. Doorgaans uitgevoerd in een niet-traditionele grip, mét leren handschoentjes "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
bay area, tsja da's van de jaren 80 toch? nu is thrash de standaard! |
|
quote: Ik kan beiden waarderen, dus ik zal ze beiden in mijn profiel vermelden. Deal? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: mooie gulden middenweg! |
|
quote: Nu ik er over nadenk gaat de splitsing NU / jaren 80 niet altijd op. Als je het er niet mee eens bent zal ik van het weekend tijd maken om voorbeelden voor je op te zoeken. Dit is niet meer ontopic, niet over doorgaan dus. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 17-03-2005 15:41] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
@ FRNK: Al een pitplek geregeld of is de laatste trein een optie? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Haha nie happen hoor Enneh laatste trein 23.53u.. hmz.. weet het niet hoor. Hoe ver zit die keet van't station ongeveer in minuten? En ratje, wat zijn jullie tijden voor't optreden? |
|
quote: Bus naar Utrecht CS is zeer ruim gerekend 10 minuten. Ik zou wel gezellig met je terug willen treinen, maar heb zaterdag ook het één en ander afgesproken in Utrèg... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Zo te zien wordt het gezellig druk, ik verwacht echter wel een mosh-pit. Ongeacht of je thrash nou met of zonder h schrijft! Leuk dat oscura er ook weer bij is, wel bangen deze keer hoor... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
ik ben er niet bij aankomende zaterdag..wel kom ik volgende week ff foto's schieten.. [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 18-03-2005 3:24] carcasstrid |
|
Och ja, ik zie het... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
hehehe Ok, voor iedereen die vanavond komt; Tot laterzzzzzzzzzzzzzzz Grtz, Ratje |
|
quote: Ik zal je in de gaten houden "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Tering zeg, 21 euro voor een treinkaartje.. en dan net als in Arnhem te vroeg weg moeten vanwege de laatste trein.. neuk dat, ik neem de auto wel vanavond. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Cola'tje? gheghe |
|
quote: Lekkor [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nou, Dissection shirt en een Hatred pet op. Kan niet missen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Nou.. ik ben dus die grote vlek van afwezigheid aan de bar.. zie 't Godver topic.. GODVER! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Yesssss samen met Paul de BOB spelen vanavond!!!!! |
|
quote: Nope, change of plans. Toch aanwezig vanavond dankzij Frank en met de trein. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |