IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : X-tinXion, Dis, Silent Stream of Godless Elegy - 18 maart Utrecht!! Vorige pagina | Volgende pagina
oscura
Usericon van oscura
Posted 17-03-2005 15:23 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2005 14:59 schreef ratje het volgende:

Ben weer helemaal de ouwe........ff een paar dagen goed ziek geweest!!!

ik kom je zaterdag de 26e wel weer checken!! met digicam uiteraard!!

carcasstrid

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-03-2005 15:24 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 17 maart 2005 15:15 schreef AngelOfDeath het volgende:
What's up with that??
Thrash lobbyen.. ratje speelt thrash.. jij gaat naar ratje kijken.. dat. ghegheghe

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 17-03-2005 15:25 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2005 15:17 schreef Audiophile het volgende:
lobbyen? zo machtvol?

Ja, pas maar op...
Enne, stoer hoor! 2B's

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

AngelOfDeath
Posted 17-03-2005 15:26 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2005 15:24 schreef FRNK het volgende:
Thrash lobbyen.. ratje speelt thrash.. jij gaat naar ratje kijken.. dat. ghegheghe

Hoho "Trash" en "Lobbyen" zijn hier 2 losse eenheden, zal het wel even aanpassen..

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 17-03-2005 15:28 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

nu er nog tH(<-----)rash ervan maken

AngelOfDeath
Posted 17-03-2005 15:33 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2005 15:28 schreef Audiophile het volgende:
nu er nog tH(<-----)rash ervan maken

Beide varianten zijn correct. De Bay-Area scene hanteert geen H na de T, de Los Angeles daarentegen juist wel. Ook hebben de varianten verschillende betekenissen, die beiden betrekking hebben op hetzelfde muziekgenre.
Doorgaans uitgevoerd in een niet-traditionele grip, mét leren handschoentjes

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 17-03-2005 15:35 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

bay area, tsja da's van de jaren 80 toch? nu is thrash de standaard!

AngelOfDeath
Posted 17-03-2005 15:36 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2005 15:35 schreef Audiophile het volgende:
bay area, tsja da's van de jaren 80 toch? nu is thrash de standaard!

Ik kan beiden waarderen, dus ik zal ze beiden in mijn profiel vermelden. Deal?

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 17-03-2005 15:37 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 17 maart 2005 15:36 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ik kan beiden waarderen, dus ik zal ze beiden in mijn profiel vermelden. Deal?

mooie gulden middenweg!

AngelOfDeath
Posted 17-03-2005 15:38 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2005 15:37 schreef Audiophile het volgende:
mooie gulden middenweg!

Nu ik er over nadenk gaat de splitsing NU / jaren 80 niet altijd op. Als je het er niet mee eens bent zal ik van het weekend tijd maken om voorbeelden voor je op te zoeken.

Dit is niet meer ontopic, niet over doorgaan dus.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 17-03-2005 15:41]

AngelOfDeath
Posted 17-03-2005 16:51 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

@ FRNK: Al een pitplek geregeld of is de laatste trein een optie?

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-03-2005 17:49 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 17 maart 2005 15:26 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hoho "Trash" en "Lobbyen" zijn hier 2 losse eenheden, zal het wel even aanpassen..
Haha nie happen hoor

Enneh laatste trein 23.53u.. hmz.. weet het niet hoor. Hoe ver zit die keet van't station ongeveer in minuten? En ratje, wat zijn jullie tijden voor't optreden?

AngelOfDeath
Posted 17-03-2005 18:56 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2005 17:49 schreef FRNK het volgende:
Haha nie happen hoor

Enneh laatste trein 23.53u.. hmz.. weet het niet hoor. Hoe ver zit die keet van't station ongeveer in minuten? En ratje, wat zijn jullie tijden voor't optreden?

Bus naar Utrecht CS is zeer ruim gerekend 10 minuten. Ik zou wel gezellig met je terug willen treinen, maar heb zaterdag ook het één en ander afgesproken in Utrèg...

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 17-03-2005 20:24 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Zo te zien wordt het gezellig druk, ik verwacht echter wel een mosh-pit. Ongeacht of je thrash nou met of zonder h schrijft!

Leuk dat oscura er ook weer bij is, wel bangen deze keer hoor...

Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...

oscura
Usericon van oscura
Posted 18-03-2005 3:22 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

ik ben er niet bij aankomende zaterdag..wel kom ik volgende week ff foto's schieten..

[Dit bericht is gewijzigd door oscura op 18-03-2005 3:24]

carcasstrid

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 18-03-2005 5:55 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Och ja, ik zie het...

Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 18-03-2005 12:56 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

hehehe

Ok, voor iedereen die vanavond komt;

Tot laterzzzzzzzzzzzzzzz

Grtz,

Ratje

AngelOfDeath
Posted 18-03-2005 13:08 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2005 12:56 schreef ratje het volgende:
hehehe

Ok, voor iedereen die vanavond komt;

Tot laterzzzzzzzzzzzzzzz

Grtz,

Ratje

Ik zal je in de gaten houden

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-03-2005 13:30 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Tering zeg, 21 euro voor een treinkaartje.. en dan net als in Arnhem te vroeg weg moeten vanwege de laatste trein.. neuk dat, ik neem de auto wel vanavond.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 18-03-2005 13:44 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 18 maart 2005 13:30 schreef Illusione het volgende:
Tering zeg, 21 euro voor een treinkaartje.. en dan net als in Arnhem te vroeg weg moeten vanwege de laatste trein.. neuk dat, ik neem de auto wel vanavond.
Cola'tje? gheghe

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-03-2005 13:45 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2005 13:44 schreef FRNK het volgende:
Cola'tje? gheghe

Lekkor

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 18-03-2005 13:52 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 17 maart 2005 14:11 schreef ratje het volgende:
Kijk AoD en Rutan hebben een date!!!

Wat leukkkkkk en dan mag X-tinXion hun achtergrond muziek verzorgen....

Nou, Dissection shirt en een Hatred pet op. Kan niet missen

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-03-2005 14:24 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Nou.. ik ben dus die grote vlek van afwezigheid aan de bar.. zie 't Godver topic..
GODVER!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 18-03-2005 14:35 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 18 maart 2005 14:24 schreef Illusione het volgende:
Nou.. ik ben dus die grote vlek van afwezigheid aan de bar.. zie 't Godver topic..
GODVER!

Yesssss samen met Paul de BOB spelen vanavond!!!!!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-03-2005 14:36 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2005 14:35 schreef ratje het volgende:
Yesssss samen met Paul de BOB spelen vanavond!!!!!

Nope, change of plans.

Toch aanwezig vanavond dankzij Frank en met de trein.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com