|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
pffffffff, lang lopen hoor!!! van Utrecht naar Wouw............ Enfin, ik ga vertrekken............. Latexxxxxxxxxxxxxx Spandexxxxxxxxxxxxx [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 18-03-2005 15:49] |
|
quote: Van Utrecht naar Bergen is het nog verder What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Haha! Met je spandex ook! Succes alvast en tot vanavond! |
|
Extreem heerschend feestje! Leuke eerste band, alleen die cleane zang mag die gast ECHT wel achterwege laten. X-tinXion was [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Thanx Paul! Zelf vond ik het 1 van onze minder geslaagde optredens, wat volledig te wijten was aan het klote geluid van de monitors... Maar iemand verzekerde mij dat het in dB's altijd zo is, dus wat doe je eraan? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Ik vond 't lekker klinken hoor. Ah, had ik 't toch goed, jij was die grote halfnaakte kerel die zo stond te schreeuwen [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Het was (iets te) gezellig In de bus naar Db's kwam ik FRNK en Illusione al tegen, gedrieen de weg naar de Db's gezocht, wat ligt die tent in een uithoek. Bij binnenkomst stond Silent Stream nog steeds te soundchecken. Na een half uur gingen ze van het podium af en kon Dis soundchecken. Rond 10 uur begon de 1e band... Dis had wel een trouwe aanhang met oogkleppen, want na hun optreden was de helft van het volk ineens verdwenen. Daarna X-tinxion, godver, dat heerste enorm! Lekkere strakke thrash. De 3e band niet eens meer gezien. Op de terugweg nog aangehouden door de politie en de chinees van die avond naar buiten gewerkt (tot 2x toe). "Ratje, stoppen, nu!" What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Was gezellig...en beetje (te) warm Dis De zanger wist zich op 3 manieren te uiten: Met een viool, met cleane zang en met een grunt. Ik prefereerde de viool boven de grunt en de grunt op zijn beurt weer boven de cleane zang. Ook de grunt vond ik niet super, maar die vond ik in verhouding tot de cleane zang wél weer aanvaardbaar. Eigenlijk mocht het hele cleane zang-gebeuren helemaal wegblijven. Maar was leuk om te zien! X-tinXion Lekker raggen, heb er van genoten, maar ik heb het nou eenmaal niet zo op metalcore-achtige zang... Maaaaar...was ook erg leuk om te zien. Laatste band zoog. Een beetje met zijn zevenen op het podium... Die meid kon zingen, dat is een feit. Helaas, doom is niet mijn ding. Ik heb de ruimte na 2 nummers verlaten. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
EUJ! Was lekker vrijdag!!! Dis.. tsja..hmm..ach ja.. X-tinXion : Lekker gebeukt worden door een halfnaakte kale gozer ja hahaha Ratje : Ach dat geluid.. het zal wel Het was vet iig!!! Zere nek nog ook! Goed teken [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-03-2005 16:06] |
|
quote: Ja de zang op die minidisc deed het netjes met de soundcheck Beetje fout... |
|
quote: Sta je inderdaad lekker uit je dak te gaan, wordt je opeens gebeukt door een grote halfnaakte vent.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Shit, wat stom: Dat is me helemaal ontgaan. Belachelijk!!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
@Frnk, Illusione, Rutan en AoD; Bedankt voor de comments en errug tof dat jullie er waren!!!! Ik heb wel 2 halfnaakte mensen gezien, maar die stonden op t podium heheh........ Heee Rutan, gaat t weer een beetje??? Keep the thrash alive....... |
|
Maar gelukkig hebben we de foto´s nog! Op de heenweg kwam ik al tuig tegen FRNK Illusione De 3 musketiers Digicams worden al tevoorschijn gehaald Dis...mooie gitaar! Mja... Maar gelukkig kwam daarna X-tinxion!!! Je beste vriend is de politie Goulash de Rutan!!!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
geweldige foto's Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Whahaha gaaf Ruttie! Ratje staat er ook steeds lekker charmant op haha En die laatste... was dat nou nodig? |
|
Sommige mannen behoren ten alle tijden hun tshirt aan te houden |
|
quote: Speciaal voor Oscura!!!!!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:*ziet een uit mekaar geripte Rutan voor zich*.. sterkte alvast dan |
|
quote: bedankt... had net mijn lunch op... wacht jij maar... edit: verder gave pics!!!! [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 22-03-2005 12:24] carcasstrid |
|
Wat ben ik weer blij dat ik de camera's heb kunnen ontwijken... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Of ik heb gewoon geen foto's van jou WILLEN maken. Dat kan ook @Oscura: I'm verrrrry scared [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 22-03-2005 12:33] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: you should be... ik zie jou maandag wel op het No Mercy... carcasstrid |
|
quote: Leuk hoor "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |