|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Meer nieuws bekend over de DOA Pre Party in de Effenaar, Eindhoven op 6 mei! Check www.effenaar.nl WOOOOOWWWWWW!!!!!! Hell yeah, this is gonna rock!!!! |
|
haha gaaaf!!!! zzz |
|
kicke man!!!! nu hoef ik dus mooi ook niet meer naar dynamo open air hahaaha. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Same here.... Laaz Rockit & Testament, Gorefestde 23e op hun thuisbodem... Who needs Mojo Open Air? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
|
Om de sfeer en de video-opnames recht aan te doen, geldt er vanavond een "jaren tachtig metal dresscode". Dus wurm jezelf in je strakste jeans of panterprintlegging, trek je patches-hesje aan (wat kan jou het schelen) en spoor die oude prikkelbanden weer eens op! Rugplaten, opnaaiemblemen, witte gympen met enorme tong en een stijve nek… Het allerlaatste weekend van de oude Effenaar zal overgoten zijn met metalsentiment… Hehehe, gaaf bedacht. |
|
Dit ga ik dus echt voor geen goud missen.. en in de fijnste traditie van de Effenaar ga ik me compleet volgieten en daarna naar huis kruipen.. Ben ik effe blij dat ik maar een kilometer van de Effenaar woon. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Yes, legendarisch pakketje...! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: das mooi om te weten!!!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 12-03-2005 14:37] |
|
quote: Je kan natuurlijk crashen als je wil, kerel. Ik zal vantevoren de route op papier zetten, voor het geval ik te dronken ben om 't zelf te vinden [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Vette shit!! Classic Testament!! Daar moet ik bij zijn GODVERDOMMEN!! "Ook de posters, de kaartjes (nu al collectors items) en zelfs het voorverkoopsysteem gaan terug naar 1987. Voorverkoop is dus alleen bij de Effenaar en Bullit (Kleine Berg 53, Eindhoven)!" TERING!! wat een mongolen, moet ik zeker naar eindhoven karren voor een kaartje. Tering! [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 12-03-2005 14:50] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: vergis je niet, dit is ook een MOJO feestje, maar wel eentje waar ik zeker naar toe ga! |
|
@ 0tolerence, ik werk tegenover de bullit, kunnen vast wel wat regelen. [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 12-03-2005 14:58] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Ik hoop het "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hahaha dit is wel vet, maar dat voorverkoop grapje slaat echt nergens op. |
|
Dan speelt OVER KILL inde biebob denk dat ik daar naartoe ga en de volgende dag naar Dynamo....fuck waarom komt ook ineens alles tegelijkertijd! |
|
quote: idd!! |
|
Stormrider speelt in de Effenaar ook mee |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hell yeah ! Wordt weer een vettig feestje |
|
COOL!!! Heen!! |
|
Whoooeee, dat wordt zeker een gezellig avondje dan! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Yeah man!! En nu hoeft jij niet vroeg weg haha, bet0r |
|
quote: Hell no! Ik kruip aan 't allerlaatste stukje einde van de nacht zat als een torretje naar huis toe! Er gaat gefeest wordon! [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 15-03-2005 14:55] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gewoon met de bus erheen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |