|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
wut een mooi feeske ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wie gaan er nu uiteindelijk van zm? lijstje? - Ratje - MasterofDisaster - Kutgrunt - Rutan - Oscura carcasstrid |
|
- Ratje - MasterofDisaster - Kutgrunt - Rutan - Oscura - FRNK - mcoenen - mirandarijntje (i assume..) |
|
- Ratje - MasterofDisaster - Kutgrunt - Rutan - Oscura - FRNK - mcoenen - mirandarijntje (i assume..) - rattlehead What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: offcourse....dit laat ik niet schieten |
|
Hahaha, kijkaan een bekend gezicht. Long time no see. |
|
quote: wie ben jij dan, je profiel zegt niet veel |
|
Een bekende van Lycos, lang, heeeeel lang geleden. |
|
- Ratje - MasterofDisaster - Kutgrunt - Rutan - Oscura - FRNK - mcoenen - mirandarijntje - rattlehead - Bonnie |
|
quote: oke dan |
|
quote: -MoF -Murdering Monk |
|
quote: zolang er geen bevestiging van de Effenaar zelf is vind ik het niet officieel. En er gaan al een tijdje hardnekkige geruchten rond dat er nog zeker 1 hele grote band bij komt die wil ik bevestigd zien! |
|
GODVER!!! Waarom staat er op de Effenaar site dat het sinds gister uitverkocht is . Wilde vandaag kaartjes halen Dus als er iemand nog 2 kaarten kwijt wil |
|
quote:Wat heb je er voor over? Maar kut voor je ja Volgende dag wel DOA? |
|
wat ben je ook een , FRNK [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 29-04-2005 12:39] You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Jij dan! Jij dan! Ga je ook nog naar de preparty dan? Je kunt zo mee rijden |
|
quote: ja, en dan met een oor tegen de muur meeluisteren zit dan trouwens ook gewoon in duitsland: FTC!!! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Hey maar FTC ja! Gaaf |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nog een mooeir verhaal, we gaan naar Eindhoven toe, blijven daar pitten en de dag erop rijden we naar Hellendoorn voor de normale dynamo. Nu komt een maat van me van FTC af, dropt zijn spullen thuis af, rijdt(treint) naar Eindhoven en gaat vervolgens met ons mee naar Hellendoorn. Die zal wel flink brak zijn, hehehe. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Ja same here (+smiddags nog ff warmupparty in N'dal meepakken). Waar slaap je dan? Ik ga met een kameraad maar die vond de hotels te duur helaarsch (dus 's nachts terug naar Zwolle).. Slaap je daar in een herberg ofzo of iets anders cheaps? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-04-2005 12:57] |
|
Rachel, Assie, Peter en ikke rijden ook s'middags al weg....... @rutan, moet ik dat kaartje nog ff ophalen of zie ik je daar wel?? |
|
quote: Oh, ik wilde jou komen oppikken in BoZ... Maar je ziet me anders wel verschijnen. @FRNK: we blijven daar bij een vriendin van me slapen....ohja Ratje, wel oordopjes meenemen, je ligt op dezelfde kamer als ik What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: dan mist hij dus de zaterdag van ftc jammer maar, jij komt met je kudde lp's nog wel langs de 28e? You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |