|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
- Ratje - MasterofDisaster - Kutgrunt - Rutan - Oscura - FRNK - mcoenen - mirandarijntje - rattlehead - Bonnie[/quote] - Skitzoid Kitten - Mies |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 29-04-2005 23:53] |
|
Ziet ernaar uit dat het een gezellig feestje zal worden. Ik zal aan jullie denken in 't zonnige buitenland. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
- Ratje - MasterofDisaster - Kutgrunt - Rutan - Oscura - FRNK - mcoenen - mirandarijntje - rattlehead - Bonnie - MoF - Murdering Monk - Skitzoid Kitten - Mies - Orion hatseeej weer 350 km rijden! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: aiiiii |
|
quote: JAAA Mies is er ook |
|
Ik heb GVD geen kaartje en Frans ook niet... Iemand? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Ik dacht dat Frans wel kaartjes had!? |
|
Zin in! |
|
quote:!! |
|
quote: Ben je al vertrokken op je koe What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
als iemand een kaartje over heeft hoor ik t graag |
|
quote: Getver, zit ik weer tegen die kop van Barten aan te kijken What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
niet meer nodig, gastenlijst fixed it ik ben er |
|
zo in in Laaz Rockit! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Die gaat niet mee, zit in Nijverdal/Hellendoorn |
|
quote: oa ja!!! |
|
Ik heb ontzettend veel zin in morgen!!!! Wordt 1 van de betere concerten van 2005, denk ik. Lekker terug naar de gouwe tijden van Dynamo, waar je in de ene emmer een gulden gooide en in de andere emmer werden wapens verzameld.........hahahahah |
|
vette shit idd, jammer dat ik ook hier niet kan zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
TESTAMEEEEEEENT!!!!!!!! Man man wat vet gister!! Alle 3 bands btw!! Maar Testament... : |
|
Gvd da was vet! Laaz Rockit viel een beetje tegen, maar da kwam misschien ook omdat het geluid kut was. Testament stampt je in het gezicht! Strak, hard en zuiver! heb nog een setlistje kunnen krijgen: Preacher New Order The Haunting Electric Crown Sins of Mission Souls of Black Into the Pit Trail by Fire Low Practice what you Preach Let go World The Legacy Over the WWAAAAALLL 7 Days of May(hebben ze volgens mij niet gespeeld) Disciple of the Watch Was zwaar heersend dat je op het eind van de avond een gratis concert poster mee kon nemen. |
|
lekker kut allemaal! *beetje de smoor in na laaz rockit meteen weg kunnen gaan ivm met trein Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Laaz Rockit was echt geweldig, band van de avond! maar waar bleef na afloop Obituary an Anthrax nou, eh? |
|
Op dynamo zelf? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |