|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jezus wat een lijst... |
|
Ik ga er dit jaar ook maar weer eens kijken ja. Vorig jaar niet geweest, 2 jaar daarvoor wel. De sfeer is vergelijkbaar met die van Wâldrock. |
|
quote:...maar dan stuk-ken beter. Ooit op Wacken geweest? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Haha, dat is net als de vraag: "heb je wel eens bier gedronken". Dat doe je ook al jaren. Enfin, de sfeer op Wacken is bij lange niet de sfeer als op Summerbreeze, dat massale iritante volk is er minder en het is een veel lossere sfeer. Wâlrock is natuurlijk het festival op deze aardkloot met de allerbeste sfeer. |
|
quote: Beter dan Waldrock kan niet hoor, echt niet! Maarre lijkt me wel leuk festivalletje dit, eens kijken of het in te passen valt. |
|
haggard wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Jezus karistus, wat een bands! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Mindless Mayo heeft het begrepen. |
|
quote: Nou Staat wel een redelijke band tussen [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-03-2005 1:27] |
|
quote:Ja, tussen de goeien staat ook nog eens een redelijke inderdaad. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat een gaye line-up hoewel enthroned wel vet is natuurlijk, en schandmaul ook door de beugel kan... maar komop mensen.. JBO ... And my marlboro light |
|
Om de prijs hoef je et in in ieder geval niet te laten, 42 euri is niet zo duur voor zoveel bands. . . . . . . . . . ? |
|
de treinreis is wel erg duur "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
waar is dat eigenlijk? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ongeveer 1 uur van Stuttgart af "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
uhr fjuk...laat maar Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Niet eens zo ver van hier, maar te duur ivm Wacken enzo... Dit wordt Hem (tm) dus alweer niet dit jaar. Enjoy, Gerald! Bruce Banner |
|
quote:Had nog zó gehoopt dit jaar ons 2-jarig samenzijn te vieren op de plek waar we elkander voor het eerst paa... zagen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ah toe mag ik dan mee Er komen behoorlijk wat leuke bands dus ik denk dat ik wel aanwezig ga zijn. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
matig... |
|
Toch erg veel leuke bands ja en net zo ver als Wacken van Tilburg uit. Hmmm.... [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 10-05-2005 20:13] |
|
Voeg Opeth ook maar toe aan de geweldige lineup! Helaas, maar ik ga lekker naar Wacken.... |
|
Mijn vriendin wil toch rijden, hier gaan we dus ook naar toe! |
|
De kaarten zijn gisteren aangekomen dus ik ga er zeker zijn How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Nog iemand kaarten over, je kunt ze niet meer bestellen.... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |