|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Met de auto!!! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:Wiens en wanneer gaan jullie? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Regeer als t goed is en dan woensdag. En jij? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:Idem! Ik bel die gast nog wel ff, gaan toch via Winschoten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ah nee he ik haat achter elkaar aan rijden. Wie neem je mee dan? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:Pola en misschien Anne-Myra, die vriendin van Jorna die ook op mn feestje en vorig jaar Occultfest was. Maar die heeft waarschijnlijk een probleempje met dr kaartje... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Heb jij er al wel een dan? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nu er nog voor zorgen dat hem niet vergeet mee te nemen. Wat was je naar wacken vergeten dit jaar? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:Pfoeh, ik denk dat ik de traditie dit jaar heb overgeslagen. Had alles bij me! (ik ga slapen trouwens, voor dit in een lultopic verzandt. ) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Misschien was je mij dan vergeten How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Oeh erg gaaaaaaaave line-up. Jammer dat er zoveel mensen komen |
|
quote: Die gast ??? En wie zegt dat we jou meewillen ??? |
|
Erwin, wanneer goan jim weg? |
|
quote:Is al niet meer nodig; hoor net dat we dinsdag vroeg in de avond al gaan. quote:Ik hoorde dat Jim al onderweg was op zijn paard. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Damn... Zo vroeg al ??? |
|
quote:Juup, Anne-Myra kan alleen op woensdagochtend vóór 10:00 haar kaartje halen. En no way dat ik 's nachts dat hele eind ga rijden... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
quote: He valt er wat te fixen om 3 extra kaarten te halen voor ons? Ik wil het geld wel eerder over maken op je rekening!! |
|
quote:Rijdt Jim met Erwin mee dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Tsja, mogelijk, maar wat als het uitverkocht is? Terug over maken? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb een mailtje van SB met garantie dat als we er om 10:00 zijn er nog genoeg kaarten zijn. Dit mailtje zou ik ook even naar je kunnen sturen dan kan je het ook nog uitprinten. Vaag dit wel trouwens, alle andere jaren heb ik gewoon nog een kaartje overdag op Woensdag gekocht. De lineup is niet veel beter dan anders en nu is het ineens dik uitverkocht? |
|
Anne-Myra heeft dat mailtje ook al. Tsja, als je het overschrijft wil ik ze wel voor je halen maar denk niet dat het geld er woensdagochtend al is, en ik heb het niet meer op mijn rekening om voor te schieten. Opties? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Spoed overboeking dan heb je het binnen een dag. Zowiezo als ik het morgne overmaak heb je het wel voor woensdag hoor. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |