|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Kratje bier is voor u, als het lukt . Anders mail ik je even, is wat makkelijker denk ik. Mailadres? |
|
quote:Zie profiel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ah 1 van de kaartjes is voor mij, Erwin weet wel wie ik ben |
|
quote:Dáár doe ik het voor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kan je wel dom doen, ik geef alleen aan dat we elkaar wel vinden als jullie de kaartjes hebben gekocht |
|
On topic graag |
|
quote:Jij hapt wel snel hè? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb honger |
|
quote:Krijg je een bak patat van me op SB. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Euh... Hee lui... misschien is het een idee om de volgende keer gewoon op tijd kaarten te regelen ??? EDIT: @ Gerald: Zie het maar als een wederdienst voor het al 2 jaar lang eerder kaarten ophalen voor jou op Stonehenge... (Dus we delen dan bier ??? ) [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 13-08-2005 12:50] |
|
quote: Tja, maar dat is dus dit keer niet zo. Hehe. |
|
Klein detail trouwens, de camping opent tegelijk met de kaartverkoop. Woensdag om tien 's morgens dus. Dat wordt in de auto slapen How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Ach... WOA komt men toch ook altijd eerder? Zal me niets verbazen als je al eeder op de camping kan... Maar goed, daar kan ik ook naast zitten natuurlijk... |
|
Lijkt me dat ook dat je je tent wel eerder mag opzetten. Er zullen wel meer mensen 's nachts aankomen om nog kaarten te kunnen halen. En ach wij hebben er toch geen last van. Zolang ze maar op de verste camping moeten staan. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:Erm... Het is niet voor jou en het krat is al beloofd? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wist wel dat je een egoïstische @#$%^ was... Hebben we op wacken ook al wel weer gezien, heh |
|
Summer breeze is echt vet. Jammer dat er ook zoveel duitsers moeten komen. |
|
quote: Half kratje coming your way! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: lol |
|
quote:Lust je absinth trouwens? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zo dat was een zeer geslaagd festival! Vanwege het rukweer op zaterdag maar eerder naar huis gegaan. Na Wacken had ik wel genoeg blubber gezien... Hoogtepunten voor mij waren: Therion, Korpiklaani, Haggard en Draconian. Opeth vond ik een beetje tegenvallen, de setlist bevatte teveel dezelfde nummers van de vorige tour. En dat Damnation nummer had voor mij ook niet gehoeven als je maar een uurtje speeltijd hebt. Dat nieuwe nummer was daarin tegen erg gaaf! |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nog heel erg bedankt voor het halen van de kaarten |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |