IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Summer Breeze (algemeen topic, niet-jaarsgebonden.) Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-08-2005 20:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 20:51 schreef Deathwish het volgende:
Spoed overboeking dan heb je het binnen een dag. Zowiezo als ik het morgne overmaak heb je het wel voor woensdag hoor.
Erwin heeft mn nummer wel; sms maar als je in de buurt bent. Omdat ik geen auto-lader voor mn foon heb staat ie meest uit op festjes.
Ik check mn rekening dus dinsdag; als het er dan staat ben jij de man voor (vul aantal in) kaartjes en sms ik Erwin dat het geregeld gaat worden (mits er inderdaad kaarten zijn woensdag.)
Oh ja, de bonus voor mij verzin je zelf maar.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 12-08-2005 21:02 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Kratje bier is voor u, als het lukt .
Anders mail ik je even, is wat makkelijker denk ik.

Mailadres?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-08-2005 21:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 21:02 schreef Deathwish het volgende:
Kratje bier is voor u, als het lukt .
Anders mail ik je even, is wat makkelijker denk ik.

Mailadres?
Zie profiel.

Ielsch
Usericon van Ielsch
Posted 12-08-2005 22:41 by Ielsch Wijzig reactieProfiel van IelschQuote dit bericht

Ah 1 van de kaartjes is voor mij, Erwin weet wel wie ik ben

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-08-2005 22:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 22:41 schreef Ielsch het volgende:
Ah 1 van de kaartjes is voor mij, Erwin weet wel wie ik ben
Dáár doe ik het voor.

Ielsch
Usericon van Ielsch
Posted 12-08-2005 23:18 by Ielsch Wijzig reactieProfiel van IelschQuote dit bericht

Kan je wel dom doen, ik geef alleen aan dat we elkaar wel vinden als jullie de kaartjes hebben gekocht

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-08-2005 23:20 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

On topic graag

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-08-2005 23:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 23:18 schreef Ielsch het volgende:
Kan je wel dom doen, ik geef alleen aan dat we elkaar wel vinden als jullie de kaartjes hebben gekocht
Jij hapt wel snel hè?

Ielsch
Usericon van Ielsch
Posted 12-08-2005 23:46 by Ielsch Wijzig reactieProfiel van IelschQuote dit bericht

Ik heb honger

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-08-2005 23:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 23:46 schreef Ielsch het volgende:
Ik heb honger
Krijg je een bak patat van me op SB.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 13-08-2005 12:48 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Euh...
Hee lui... misschien is het een idee om de volgende keer gewoon op tijd kaarten te regelen ???

EDIT:
@ Gerald:
Zie het maar als een wederdienst voor het al 2 jaar lang eerder kaarten ophalen voor jou op Stonehenge...
(Dus we delen dan bier ??? )

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 13-08-2005 12:50]

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 13-08-2005 16:49 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 13 augustus 2005 12:48 schreef Regeer het volgende:
Euh...
Hee lui... misschien is het een idee om de volgende keer gewoon op tijd kaarten te regelen ???

Tja, maar dat is dus dit keer niet zo. Hehe.

Sassette
Usericon van Sassette
Posted 13-08-2005 19:04 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Klein detail trouwens, de camping opent tegelijk met de kaartverkoop. Woensdag om tien 's morgens dus. Dat wordt in de auto slapen

How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 13-08-2005 19:43 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 13 augustus 2005 19:04 schreef Sassette het volgende:
Klein detail trouwens, de camping opent tegelijk met de kaartverkoop. Woensdag om tien 's morgens dus. Dat wordt in de auto slapen

Ach... WOA komt men toch ook altijd eerder?
Zal me niets verbazen als je al eeder op de camping kan...
Maar goed, daar kan ik ook naast zitten natuurlijk...

Sassette
Usericon van Sassette
Posted 14-08-2005 17:46 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Lijkt me dat ook dat je je tent wel eerder mag opzetten. Er zullen wel meer mensen 's nachts aankomen om nog kaarten te kunnen halen.
En ach wij hebben er toch geen last van. Zolang ze maar op de verste camping moeten staan.

How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-08-2005 17:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 12:48 schreef Regeer het volgende:
@ Gerald:
Zie het maar als een wederdienst voor het al 2 jaar lang eerder kaarten ophalen voor jou op Stonehenge...
(Dus we delen dan bier ??? )
Erm...

Het is niet voor jou en het krat is al beloofd?

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 15-08-2005 22:49 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Wist wel dat je een egoïstische @#$%^ was...
Hebben we op wacken ook al wel weer gezien, heh

Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 15-08-2005 22:56 by Pierced by the metal Wijzig reactieProfiel van Pierced by the metalQuote dit bericht

Summer breeze is echt vet.

Jammer dat er ook zoveel duitsers moeten komen.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-08-2005 1:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2005 22:49 schreef Regeer het volgende:
Wist wel dat je een egoïstische @#$%^ was...
Hebben we op wacken ook al wel weer gezien, heh

Half kratje coming your way!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 16-08-2005 10:31 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 16 augustus 2005 1:27 schreef Greycloak het volgende:

Half kratje coming your way!

lol

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-08-2005 10:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2005 10:31 schreef Regeer het volgende:
lol
Lust je absinth trouwens?

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-08-2005 17:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zo dat was een zeer geslaagd festival!
Vanwege het rukweer op zaterdag maar eerder naar huis gegaan. Na Wacken had ik wel genoeg blubber gezien...

Hoogtepunten voor mij waren: Therion, Korpiklaani, Haggard en Draconian. Opeth vond ik een beetje tegenvallen, de setlist bevatte teveel dezelfde nummers van de vorige tour. En dat Damnation nummer had voor mij ook niet gehoeven als je maar een uurtje speeltijd hebt. Dat nieuwe nummer was daarin tegen erg gaaf!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-08-2005 21:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ielsch
Usericon van Ielsch
Posted 22-08-2005 0:07 by Ielsch Wijzig reactieProfiel van IelschQuote dit bericht

Nog heel erg bedankt voor het halen van de kaarten

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-08-2005 0:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2005 0:07 schreef Ielsch het volgende:
Nog heel erg bedankt voor het halen van de kaarten

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com