|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
29 april, gigant apeldoorn Metalnight met: Catastrophic (US Death), Incantation (US Death), Jungle Rot (US Death) entree € 14,00 |
|
leuke line up..jammer dat het in de gigant is ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Mooi!!! Volgens mij komt er nog 1 band bij. |
|
quote: Leuke line-up, jammer dat 't in de Baroeg is. Hm, eigenlijk baal ik altijd van leuke concerten in de Baroeg. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: hoezo eigenlijk? Ik ga voor de bands.. en maakt me dan niet uit in welke tent het is! carcasstrid |
|
Heb al 4 jaar gewacht op Jungle Rot te Nederland! Eindelijk: AANWEZIG!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nee, wacht..het maakt mij ook niet uit welke tent het is, het gaat er om waar die tent ligt. De Baroeg ligt niet centraal in Nederland. (of r'dam ligt op de verkeerde plek) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
owwww.... duidelijk!! carcasstrid |
|
quote: dus de lokatie is een probleem voor jou ook als het concert vet is?? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Betekent dit dat ik een lift heb? [edit] Oh shit, Ringworm speelt op dezelfde datum in de GVH. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 17-03-2005 13:19] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Misschien nog wel aanwezig... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: 'Nix' "misschien", gewoon komen. Jungle Rot... Jungle Rot.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Precies. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
JUNGLE ROT HEERSCHT SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
WHAAAAAAAAAA een schande ik weet het (nu ik dit gehoord heb) maar ik kende JR nog niet! maar godverdomme wat is dit een BRILJANTE bak herrie zeer zeker dat ik er bij ben!!!!! (is voor mij toch practisch om de hoek ) |
|
quote: Jaja, we moeten even kaarten gaan halen. Deze week even doen, dan? En hoe gaan we? Ga je rallyen of pakken we de trein? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nee! ik heb de laatste keer naar zwolle gereden. nu is het uw buurt! |
|
quote: Misschien dat verlepte theedoek wel wil rijden?!? Ligt er ook een beetje aan met hoeveel we er heen gaan. Maar heen gaan we zeker!!!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Nog een paar weekjes!!!! |
|
aanwezig in baroeg. |
|
Nee, dit gaan we niet overslaan. Verlepte theedoek rijden dus? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ehm, hallo mag ik ook misschien wat zeggen. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: ga je gang "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik wil www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: O, nogayblackmetal dan? Ik wil ook wel rijden, maar dat zit er niet in, hè. Das klote. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |