|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zondag 19 juni Blood Duster - www.bloodduster.com 1ste europeese tour! MOSH!!!! + Suppository D-compose aanvang: 14:00 entree: 7,- euri MC de Bosuil Weert www.debosuil.nl |
|
quote: Dat kan nog wel eens lachen worden. Met rolschaatsen drummen enzo... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: ...Ja, of natuurlijk je been breken door een te coole move willen maken. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 20-03-2005 0:43] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Daar ben ik bij!!! |
|
fucking hell. bloodduster heerst! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
18 juni onder voorbehoud spelen ze in de Baroeg kennelijk |
|
Hahah Blood Duster cool! Wie weet ben ik aanwezig... |
|
mooi, dat is dus niet met fields of rock. leuk weekendje. |
|
18 Juni spelen ze in Hoogeveen voor zover bekend en niet in de Baroeg. |
|
quote: En jij komt ook even kijken in Hoogeveen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Helaas, als de andere Inhumies niet naar fields of ruk zouden gaan dan hadden we er met Inhume ook gespeeld, nu ga ik me dus gewoon thuis amuseren met wat Grolsch, Gore, Grind & Pizza denk ik haha p.s. Soooooooooon: Bile - "Camp Blood" on No Escape Records (1e 50 st. ltd ed.) |
|
quote: Slecht excuus, je durft gewoon niet in het hoge noorden te komen... Enne , eindelijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ben ! Hier steven (Trendkill) Ik wil vast ff voor moi en Reinier Camp blood bestellen... is de echte release date al bekend ??? |
|
Tuurlijk: !!! Friday the 13th* !!! Nu maar hopen dat dat lukt aangezien het best kort dag is maar er wordt met man en macht aan gewerkt om dit te halen. Artwork komt van de hand van Xavier (The Day Everything Became Nothing) (* er is er nog maar 1 dit jaar) |
|
speelt Blood duster nog andere Nl shows? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
O ja, ON TOPIC!!! dit is wel zware metalen hé! Blood Duster is mega vet, balen dat wij die show met hen niet kunnen doen! |
|
Gaan jullie trouwens nog spelen met Bile dit jaar ? vond t echt zo klote dat jullie bij op volle snoeren zomaar werden afgekapt, dit vraagt om een herkansing !!! |
|
Hmm hoorde dat blood duster wel vaker in NL heeft gestaan(alhoewel friesland bergum ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Stonehenge! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat heb je dan verkeerd gehoord... Ze hebben nog nooit in Europa gespeeld. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ik kom op mijn rolschaatsen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: ik op mijn sloffen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Haha, breek jij ook je been dan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: nee, maar doe dan wel een trainingspakkie an You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Jajaaa, maar degene met het mooiste trainingspakkie breekt zijn been, dus dan ben jij de lul in dit geval "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |