|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
aanwezig!! Samen met onder andere Ratje carcasstrid |
|
Wij zijn er ook!! (dat is gridlock -drummer en + dev pem!) ik sta op de gastenlijst [edit] helaas the h. met maar 1 gitarist trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 05-04-2005 22:44] |
|
quote: uhuh!!! @Shreddie, ook tot morguh hee!!! |
|
quote: Ben jij even een stoere meneer! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Je moest eens weten! |
|
quote: is dat stoer dan? ga ik ook stoer doen.. wij staan op de gastenlijst van Morbid Angel.. carcasstrid |
|
quote: (cola, ik bob weer) |
|
quote: Ik wil ook What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Da's offtopic |
|
Jezus, wat staan mensen toch veel op de gastenlijst.. zo ken ik er nog wel een paar.. Sommige mensen betalen voor hun concerten! ( ) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: en ikke nie!!! Oscura rijdt |
|
quote: Nou maar hopen dat we niet ergens in Belgiƫ stranden What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: ik ga ook aan de cola... ghehehehe carcasstrid |
|
quote: heee Rutan gaat mee!!! |
|
quote: Zo hoog is de entree niet in dit geval toch? Een beetje IT-er kan dat makkelijk betalen |
|
quote: als ie zo doorgaat... niet!!! carcasstrid |
|
quote: Dat zal ook nog wel lukken.. hoewel er nog wel wat rekeningen liggen die ook betaald moeten worden, maar goed, dat wordt geregeld. Ikwilookopdegastenlijststttaaannnnnn.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Wij hebben trouwens 1 kaartje over, onze drummer kon toch niet. |
|
quote: |
|
quote: wamoejervoorhebbuh? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Roep maar wat liefs, weggooien is ook zonde. [edit] en daar bedoel ik een bedrag mee hehe. helft? [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 05-04-2005 23:25] |
|
quote: Is goed. 5 euro voor The Haunted vind ik erg schappelijk. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Haunted ga ik niet heen.. Morbid Angel wel. Vantevoren nog feesten als het goed is.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Das goed, bij jou thuis? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Misschien! Ik zat meer te denken aan een kroeg om de hoek van de Effenaar, echter.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |