|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: heee daar is ie!!! |
|
quote: |
|
What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Nou, hartstikke bedankt.. nou krijg ik dat enge beeld nooit meer uit m'n kop.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
OMG!!!!! carcasstrid |
|
|
|
oeh!!! die middelste!!! carcasstrid |
|
Nee, dan deze What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: ook hij is bezet Assie!!! hhahahahahahahahahahaha |
|
quote: nou en dan? ik mag toch wel kwijlen? carcasstrid |
|
quote: Die tourmanager van hun, die was toch nog vrijgezel? Schijnt een hele toffe kerel te zijn What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: OMG!!!! carcasstrid |
|
hehehe |
|
Tot vanavond! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Het was leuk! Fuelblooded vond ik erg gaaf The Haunted ook zeer ok, maar ik miste de 2e gitarist wel Gezien/gesproken: ratje, rutan, oscura, mies |
|
Mja, het was gezellig, alleen had er van mij iets meer Thrash gemogen deze avond. The Haunted had maar een paar lekkere beuknummers, maar goed, wellicht had dat ook te maken met het feit dat ze dit keer maar 1 gitarist hadden. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
bands waren ruk.. maar dat wist ik al vantevoren.. verder was het gezellig! carcasstrid |
|
quote: ROFL |
|
was gezellie!!!! Fuelblooded heerste zwaar, Outburst was ook gaaf en The Haunted was ook ok!!!! (helaas dat de 2e gitarist er idd nie was...) |
|
Zeker! Het viel me op dat het niet al te druk was, maar dat mocht de pret niet drukken natuurlijk. Ik heb zwaar genoten, vooral die eerste band viel me op. Vette riffs en lekkere tempo wisselingen, dat kan ik wel waarderen! Leuk dat het shirt van Jensen er trouwens wel was! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |