|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik step met Ratje mee ja. Gaat helemaal goed komen. Pleasure doing business What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: (voor als je vinger het weer doet) |
|
Dat zou leuk zijn, tekort dag om er nog dingen voor te gaan regelen, jammer. Had de Hate Song graag eens live gehoord. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: ok ratje.. jij rijdt begrijp ik dus? carcasstrid |
|
quote: What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: we zouden elkaar wel eens kunnen mislopen heeee hahahaha |
|
quote: woeha! zoepschuit! |
|
quote: kom je niet knuffelen dan? |
|
quote: |
|
quote: Ik leen hem niet uit! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ratje's zo'n knuffelbeer. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ghehehehe.. ja.. thijs zei dat ie met jou meestept... dus ja... carcasstrid |
|
quote: zeker wel mmmmmmmmmmmmmmmmm |
|
quote: One millios ways to hate hate hate hate haaaaaaaaaaate! zin in! |
|
quote: Zit er ook nog zang bij dan? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: 1 gitarist komt niet mee, de zanger wel hoop |
|
ff frans van X opbellen, die ken volgens mij wel alles meespelen............... frans heerstttttt hehehe |
|
quote: Inderdaad Frans even daar op het podium zetten. Wel met de voorwaarde erbij dattie zijn shirt aanhoudt, anders ga ik met broden gooien What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: borden komen harder aan! |
|
quote: Weet ik, maar das niet grappig What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
|
quote: ghehehe.. snap ik.... carcasstrid |
|
Ik ga ook |
|
Wat ben ik blij dat ik te dronken was om dat te zien.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |