|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey da's niet verkeerd. Is het binnen of buiten? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
met goed weer buiten uiteraard! en met slecht weer denk ik ook ah joh beetje regen heeft niemand kwaad gedaan |
|
Oeh gaaf! Waarschijnlijk wel bij ja |
|
Leuke line-up! Aangezien het lekker dicht bij huis is, zit de kans er dik in dat ik ook aanwezig ben! |
|
idd vette line-up, helemaal omdat ik mede organisator ben dus komen allemaal word echt lachen en zuipen!! [Dit bericht is gewijzigd door Robbizzel op 13-04-2005 16:09] |
|
goed bezig kabouter plop! [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 13-04-2005 16:58] |
|
dank je YANK!!!!! kom je ook nog |
|
TMDC doet het leuk! LED ASTRAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:neu plop,ik moet spelen maar ik denk dat ik thuisblijf |
|
|
|
AAnwezig uiteraard, met dank aan Ruubje en Robin |
|
o ja Yank, je moet headlinen! dat word weereens weinig drinken |
|
quote: The Yank kan toch niet tegen drank dus dat scheelt |
|
Oh zo te zien ben ik ook aanwezig. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Brute lineup inderdaad, ben wel even aanwezig. |
|
De Yank is idd een goedkope drinker maar dat wil niet zeggen dat je er geen lol van hebt!En reken maar dat ie drinklol krijgt daar in kampen. [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 14-04-2005 17:01] |
|
kome dus allemaal!! |
|
Goede reden om weer 's naar dat klote Kampen te gaan. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
wat zei je? Kampen metalhoofdstad? |
|
hey grayline.. kan ik mart ook nog eens zien spelen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
He Kevin!Heb je die sms nog gehad? |
|
Kampen is in de buurt, dus als ik niet moet werken of stage lopen dan ben ik er zeker bij! Led Astray,een erg goede band! Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
interessant respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: ja, maar alles is al rond qua bands |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |