|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe website van de Groninger death/black formatie Grinroth is online. Check hem op www.grinroth.nl Tevens is de recentelijk opgenomen 'Unholy Promo 2005' er in z'n geheel te downloaden. Voor de luilakken onder ons post ik de directe links wel ff: Forsaken We Are Not Alone Vendetta |
|
Gaaf geworden die site (en tof dat er een haar van mij op staat )! Nrs. ken ik al, goed bezig |
|
Ghegheghegheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
site ziet er cool uit Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
[edit] > mailtje [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-04-2005 16:11] |
|
Mooie site! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Zag de zanger vandaag zijn poezelige hondje uitlaten. Gelukkig is de band zelf minder gay. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hij ziet er poezelig uit, maar heeft wel een stoere naam: Diesel. |
|
Stoere site geworden! Het was even wachten enzo, maar 't resultaat mag er zijn. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
netjes! |
|
quote: We hebben allemaal zo'n hondje....we hebben een endorsement bij het Grunneger Asiel |
|
mooie site |
|
Ik vind het een vrij irritante onduidelijke site... Muziek is wel redelijk, alleen de stem nogal eentonig en slecht... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
De drummer heerscht!! (ok ok de rest ook ) Bruce Banner |
|
quote:Ze kunnen niet allemaal zoals die van mij wezen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Hij is inderdaad wel een stuk overzichtelijker! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Nee, jij loopt wel de hele dag natuurlijk jonge geitjes te slachten... In a world so fundamentally weak... I see no beginning.. only the end! |
|
quote: Ja want greycloak is echt wel true evol |
|
Grinroth 2maal live aant werk gezien (vraag me aub niet waar, ik word ook ouder) erg goede pot muziek, alleen live show mag wel iets levendiger ... 't is geen doom [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-05-2005 21:16] |
|
quote: Don't worry. Is al stukken verbeterd sinds de laatste keer dat je ons zag. |
|
quote: ...Pffffffff "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Stimmt, het bruist nog niet maar het swingt al wel een beetje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
Ja man, dat swingt de pan uit! |
|
Nou, downloaden die hap!!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |