|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dankedanke. |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Wanneer Popfront? |
|
quote: Proberen we te regelen. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 27-05-2005 20:41] |
|
Popfront komt zekerz goed voor Grinroth. Mag ik nog geen uitspraak over doen.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
|
|
Volgens mij was die recensie op ZM wat uitgebreider "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ja, deze is meer een algemene beschrijving of zo. Maar hij is wel positief. |
|
Nieuw optreden: 23 juli in rockcafé Via Via te Hoogeveen, samen met Scheldgeweld. Entree is gratis. Tevens nieuwe recensie online: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=5808&lang=nl |
|
|
|
We zijn dus op zoek naar een goede, gemotiveerde, extreme DRUMMER omdat Joris met Grinroth is gekapt... Op onze site kun je onze demo downloaden, laat maar weten |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Een nieuwe review: (nogal een in memoriam review, maar ok...) Rockezine Grinroth is totally new band for me, but they exist for a while now. The band got formed in 2001 by singer Roelof and guitarist Martin. Just like every (starting) band, Grinroth had a couple of line-up changes. As a five-piece the band started working on their repertoire, rehearsed a lot and played a lot of gigs. But in 2004 the other guitarist Erwin decided to leave the band and as a four-piece Grinroth went on. Their musical style is somewhere between technical death metal and raw black metal. Singer Roelof uses a deep death grunt and a more hellish black metal scream, which sound extremely brutal. Personally I think the music is quite interesting. It has a certain type of aggressiveness, but I can’t detect any real clichés. The three tracks on this promo have a very nice and clean production and, I don’t know, but for some reasons the production reminds me bit of Morbid Angel; as does the guitar solo at the end of ‘Vendetta’, the last song of this promo. Nice work guys, keep it up! (Lars) Rating: 8/10 |
|
|
|
Morbid Angel... hehehe... Could be worse, I guess |
|
ja cool man! kutdrummers soms ook gvd.. |
|
quote: Idd. |
|
quote: Jij met je vage solootjes ook altijd |
|
quote: idd kutdrummers dat zijn ze |